13 Reacties

5 jaar geleden
Ik volg even.
Ik kan mijn vriend niet blij maken met happy socks, gematchte truien/shirts voor hem en de baby, sieraden of boeken (dit zijn ideeën uit een ander topic)
Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een uitgebreide brief geschreven namens de baby, dat vond hij erg leuk, die heeft hij bewaard. Daarbij had ik toen spuugdoekjes, slabbetjes, billendoekjes, luiers, neusklemmetjes, 0.0 bier, enz gegeven (een papa overlevingspakket voor het oppassen)
Maar wil nu ook wat leuks voor Sinterklaas doen, wat leuke kleinigheidjes

5 jaar geleden
Ik had 2 jaar geleden na de geboorte van onze 1ste (5/11/2018) voor kerst een kleinigheidje gekocht voor papa, het boek 'Papa is de allerbeste' en die lezen we nog steeds voor! Dus gelijk heel leuk kado voor beide :) Dit jaar moet ik even denken nog, meestal geven we alleen kados aan de kinderen. Maar ik denk eventueel een nieuw papa boekje om voor te lezen aan ons dochtertje. Dus gewoon weer een kleinigheidje. Hij wilde wel graag een draadlozen headphone, maar hij is eind november ook jarig :O dusss genoeg verwennerij!

5 jaar geleden
Mijn man is voor het werk veel weg. Ik zit erover na te denken een fotomapje te geven, waar dan straks allerlei foto's in kunnen, zodat hij ze fysiek mee heeft. Vind ik toch leuker dan alles maar op de smartphone.
Misschien als hij meer van sieraden is een zakhorloge o.i.d. met de bevaldatum, dan moet je alleen nog even wachten🙈
Of als je budget lager is een sleutelhanger met 'my dad my superhero' ofzoiets.
Je hebt ook rompers met de tekst 'you can do this dad!' Met pijltjes welk lichaamsdeel door welk gat moet. Vind ik persoonlijk wel heel komisch.
Ik noem maar wat😋

5 jaar geleden
Een uniek kado... wat dacht je van een baby eruit poepen? 🤣
Nee serieus, wat attent van je dat je hier aan denkt. Ik houd het zelf even bij de baby... 😅
Mijn vriend en ik hebben elkaar in de 11 jaar dat we een relatie hebben alles al gegeven (horloges, sieraden, uitjes, etc) en we hebben elkaar toevallig vorig jaar hetzelfde kado gegeven voor kerst: een trainingspak om heeerlijk op de bank te relaxen. Ook handig voor de kraamweken.
Ik heb hem een hele mooie zwarte (dure! 😏) Ralph lauren gegeven, zodat hij er nog goed uit ziet ook!! 🥰 #eigenbelang.
Andere Id’s: fotoalbum vd zwangerschap? Uitgeprint statie portret van jullie twee (jij met dikke buik), (sjiek) uit eten (nu het nog kan voor de baby er is - als het tenminste nog kan ivm Corona), overnachting in leuke stad (als dat nog kan)..
Succes!

5 jaar geleden
In december doe ik niks, heb ik wel wat anders aan mijn hoofd 🙈 maar komt ook omdat we nog gaan verhuizen tegen die tijd..
Ik vroeg mijn vriend wat hij wilde hebben voor zijn verjaardag in oktober en toen zei hij: mijn cadeautje komt in december 🥰
Maar heb hem toen een bordspel en een kookboek cadeau gedaan, hij is gek op dat spel en op koken 🤷🏼♀️

5 jaar geleden
https://www.eenmannenkado.nl ik vind deze site voor een leuk cadeau voor mijn man. Misschien is het wat voor jullie. Succes!

5 jaar geleden
Het boek "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun is ook een aanrader! Zou hem daarna zelf ook even lezen, want hij is onwijs leuk geschreven!
En van VIP Baby heb je ook leuke, kleinere cadeau's.
Wat duurder is misschien een armband met initialen van de baby of geboortedatum. Je hebt er die je later nog bij kan laten graveren..