89 Reacties
6 jaar geleden
Hier uitgerekend op 6 december. Waarschijnlijk wordt ik 3wk eerder ingeleidt en ergens hoop ik dat ook🙈 heb een vriendin die 2 december jarig is en die heeft als kind ervaren dat veel mensen niet op de verjaardag kwamen vanwege sinterklaasviering. + iedereen krijgt kado's op jouw verjaardag, lijkt me als kind zijnde ook niet leuk
6 jaar geleden
Reactie op Margriet89
Hier uitgerekend op 6 december. Waarschijnlijk wordt ik 3wk eerder ingeleid ...
Nee dat lijkt mij dus ook niet leuk. Ben zelf in de zomer jarig en veel waren altijd op vakantie, was er wel aan gewend maar toch niet leuk als kind.
6 jaar geleden
Reactie op Bloempje05
Nee dat lijkt mij dus ook niet leuk. Ben zelf in de zomer jarig en veel war ...
Mijn dochtertje is 31 augustus jarig, gelukkig in de regio waar wij zitten zijn dan net 1 a 2 wk de scholen begonnen dus daar ben ik wel blij mee. Lijkt me als kind zijnde erg moeilijk wanneer je een verjaardagsfeestje wilt geven, amper kinderen komen omdat ze weg zijn
6 jaar geleden
Ik ben 4 december uitgerekend maar heb het gevoel dat het idd op Sinterklaas komt want dat wil ik eigenlijk dus niet.. 🙈😂
6 jaar geleden
Ik ben 22 dec uitgerekend maar bij mijn dochter was ik ook 3 dagen overtijd dus ga er vanuit dat het een kerstkindje wordt. Zijn wel altijd gezellige dagen en iedereen is vrij dus vindt het niet erg om dan te bevallen. Met Sinterklaas lijkt het me echt niet leuk voor het kind om dan jarig te zijn.
6 jaar geleden
Ik ben 8 december uitgerekend. Ik heb een klein beetje een keuze omdat ik mag kiezen voor een geplande keizersnede of natuurlijk bevallen. Ik weet nog niet wat ik wil. Dus ik ben benieuwd maar 5 december lijkt mij niks...
6 jaar geleden
Sinterklaas vind ik verschrikkelijk voor de kleine 😂. Dan liever Kerst, nog beter gewoon een normale dag.
Nog verschrikkelijk oud & nieuw 😃.
Ik ben op 31 december uitgerekend, wordt nog spannend.
6 jaar geleden
Hier ook 31 december uitgerekend. M’n dochter is een paar dagen langer blijven zitten en moest gehaald worden, al was ze daar zelf nog niet aan toe. Verwacht dat deze kleine ook wel wat langer blijft zitten op de een of andere manier.
En anders is er vast wel een mouw aan te passen.
6 jaar geleden
Ik ben 29 december uitgerekend. Ik zou het in de eerste instantie niet zo leuk vinden als het met kerst of oud en nieuw wordt geboren, maar als het komt, komt het. Zolang het gezond is, maakt dan de datum denk ik niet zo veel meer uit.
6 jaar geleden
Ik zou het vervelender vinden als de kleine met Sinterklaas komt dan met Kerst. Ik roep al weken dat het Kerstavond wordt 😅
6 jaar geleden
Ik ben 13 december uitgerekend. Kan dus beide kanten op. Mijn vader is jarig met kerst, uit die ervaring weet ik dat het niet zo handig is. Hij vind dat zelf ook niet leuk. Ik hoop daarom niet met kerst. Sinterklaas zou ik niet zo erg vinden, dat is alleen de eerste jaren wat onhandiger.