Moet het even van me af schrijven.
Heb al echt van alles gedaan....lief gebleven, time out gegeven "niet continu". Uitleg gegeven waarom wel waarom niet.
En zo zal ik maar even doorgaan.
NIKS HELPT!!!! Sorry mag het misschien niet zeggen, maar ben mijn eigen dochter nu echt even spuugzat!!!
Madam geeft steeds een grote mond, als ze iets niet wil. Hierbij begon ze zelfs te slaan. Steeds gewaarschuwd en hand vast gepakt, na ruim 2 weken heeft ze een keer een tik op haar hand terug gekregen.
Toen was het even over. Nee is niet goed, als ik ergens geen voorstander van ben is een tik terug geven.
Heb nu ondertussen bijna alles van haar afgepakt. We beginnen in de ochtend juist zo goed, en gezellig. En zodra we gaan aankleden dan begint het feest.
In de ochtend geef ik aan we gaan een leuke gezellige dag ervan maken.....vergeet het maar.
Het is nu continu raak, en ik begin er een beetje doorheen te raken.
Mijn partner gaf aan dat het weer eens een fase is. Sorry als dat zo is, dan is dit echt een k*t fase. Madam is vandaag precies 27 maanden, zo erg als.dit is nog niet geweest.
Alle fasen waren goed te behappen, maar deze?!?! Ik hoop dat dit snel voorbij is. Ik snap ook echt niet waar dit vandaan komt. Wij hebben haast nooit ruzie. Het is eerder soms een discussie en dan maken we het goed waar ze bij is. Als dit 1 x in het half jaar is, dan is het veel. Ze mag zijn wie ze is, of het nou boos, blij, verdriet is......maakt niks uit. Ze moet alles emoties leren kennen, alleen die 3 bovenstaande mogen van mij echt wel weg blijven. En ja, ik weet het.....ze kan er nog niet goed mee overweg waardoor ze zo kunnen reageren, alleen als niks meer helpt. Word het toch wel knap lastig.
Een gefrustreerde, verdrietige moeder