48 Reacties
2 jaar geleden
Bij ons heeft het ook zo'n 2a3 weken geduurt. Wij haalden haar niet uit bed maar bleven de eerste week wel in de kamer, op de grond naast het bed of in een stoel op de kamer. Soms liedjes neuriën en soms was aanwezig zijn voldoende. We konden niet eerder de kamer uit tot dat ze goed sliep anders was het weer krijsen. Laatste week rommelde (stofzuigen, was opruimen etc) we veel op de 1e etage zodat ze ons kon horen en we lieten de deur op een grote kier, vaak was dat voldoende. Nu gaat het weer als vanouds.
2 jaar geleden
Nou dat klinkt wel hoopvol. Ik probeer ook het gecontroleerd huilen maar is heel lastig. Ons zoontje blijft niet liggen maar grijpt zich vast aan het bed en gaat direct staan. Dus rustig neerleggen lukt niet. Vanmiddag even naar oma gebracht. Viel hij in 3 min in slaap. Dood moe was hij.
2 jaar geleden
Reactie op Zwil
Nou dat klinkt wel hoopvol. Ik probeer ook het gecontroleerd huilen maar is ...
Onze zoon bleef ook niet liggen. Stond hele tijd recht. Maar uiteindelijk werd hij zo moe dat hij toch ging liggen. Maar is inderdaad niet makkelijk. Hij kon het soms lang volhouden..
2 jaar geleden
Holy Cow🤯 wat een verschrikking is dit! Zodra we in de buurt komen van bed, gillen, overstrekken, spartelen, niet normaal, duurt tot 9 uur/half 10. Ik word gillend gek
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Holy Cow🤯 wat een verschrikking is dit! Zodra we in de buurt komen van bed ...
Hier precies zo.... en dan gaat t weer een paar dagen goed en denk ik, yes👏 en dan begint t weer....
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Holy Cow🤯 wat een verschrikking is dit! Zodra we in de buurt komen van bed ...
Die van mij ligt nu net 10 minuten te slapen. Deze fase duurt verschrikkelijk lang. Hij gaat nog soort van gewillig naar bed, maar zodra je de deur uitloopt begint het gejammer al en luid protest gevolgd door een hoop geklets en veel te blij als wij weer de kamer in komen. Adem in, adem uit, duurt te lang
2 jaar geleden
Reactie op Memmen
Hier inmiddels een ander bed gekocht voor meneer hij slaapt nu sinds 4 dage ...
Eentje waar hij zelf in en uit kan?
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Pfff hij heeft amper 7 uur geslapen vannacht (en wij nog minder) iemand tip ...
Ja dit hebben wij dus al zo’n 4 a 5 weken lang. Echt drama 😩 vanochtend weer om 4.30 eruit en de dag begonnen. Ik probeer nog steeds te hopen dat het een ‘fase’ is en snel voorbij…
2 jaar geleden
Reactie op hesterr
Ja dit hebben wij dus al zo’n 4 a 5 weken lang. Echt drama 😩 vanochtend we ...
En? Is het over gegaan? 🤞🏻
2 jaar geleden
Reactie op hesterr
Pff deze slaapregressie is zo pittig hier. Iedere avond drama met in slaap ...
En? Is het nu over? 🤞🏻🤞🏻 Wij zitten er hier ook in, nu een week of 4
2 jaar geleden
Reactie op kellykue123
Hier ook al 1 maand elke middag 1 uur en 10min slapen en eerste 3 weken om ...
Benieuwd naar hoe het nu gaat 😅?
2 jaar geleden
Reactie op SanneN1988
En? Is het nu over? 🤞🏻🤞🏻 Wij zitten er hier ook in, nu een week of 4
Hij slaapt nu weer tot 6.30, alleen wordt s’nachts weer gillend wakker en moeilijk in slaap komen in z’n eentje (verlatingsangst). Dus de regressie lijkt voorbij maar nu weer iets anders…