48 Reacties
2 jaar geleden
We zitten er net een paar dagen in.. pfff en het duurt dus weken?
Hij sliep nog 2x overdag maar wil nu smiddags ook niet meer slapen. Is dat bij jullie ook?
En zeker de helft van de tijd wil hij alleen bij papa of juist bij mama op schoot in slaap vallen. Als we halverwege wisselen is het weer moord en brand. Herkenbaar?
2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
We zitten er net een paar dagen in.. pfff en het duurt dus weken?
Hij slie ...
Herkenbaar! Alleen ons zoontje sliep toen nog maar 1 x per dag. Was smiddags ook een probleem hoor.
En dan alleen op mij willen slapen in de stoel. Kon ik hem bij goed geluk na 20 min slapend wegleggen. Bij ons heeft het dik 4 weken geduurd. Eerst alleen smiddags drama, toen de avond en daarna ook in de nacht. Vond het echt pittig. Nu gaat het weer goed en slaapt hij binnen 15 min zelfstandig! Soms wijst hij nog wel eens naar de stoel, maar ik begin er nu niet meer aan. Extra liedjes zingen is dan ook goed genoeg voor hem.
Veel succes! Het komt uiteindelijk goed!!
2 jaar geleden
Um...kan een slaapregressie 2 keer voorkomen?
Met 18 maanden was vooral inslapen een ramp. Doorslapen deed hij sowieso al niet heel erg vaak maar kwam dan tussen 3 en 5, fles erin en meneer sliep verder.
Hij is nu 20 maanden pffft hij is nu al 3 weken tussen 4 en 5 wakker, wil geen fles en blijft gillen. Soms ook vaker in de nacht, compleet ontroostbaar en over de zeik.
Ik ben moe en ik ben het behoorlijk zat aan het worden. Herkend iemand dit met 20 maanden?
2 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Met 18 maanden was vooral in ...
Hier ook (gehad). Meermaals per nacht volledig overstuur en niet te troosten. Enige uitkomst was op een matrasje naast hem gaan slapen want zo kwamen we zelf tenminste nog enigszins tot rust. Ineens(?) gaat het nu beter. Dat wil zeggen dat het niet meer elke nacht gebeurt en hij niet per se meer ontroostbaar is. Soms valt hij vanzelf weer in slaap. Geen idee wat er aan de hand is waardoor dit nu zo is. Ik las dat er met 2 jaar sowieso een nieuwe slaapregressie aankomt dus ik hou mijn hart vast...
2 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Met 18 maanden was vooral in ...
Hier eentje van 21 maand die altijd al vroeg was, maar nu ook ineens tussen half 5 en 6 al wakker is. Dacht eerst dat het kwam door de koude nacht, maar ook een warmere slaapzak haalt niks uit.