7 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud is die ? Wij hebben dit een aantal weken geleden gehad en nu nog wil die niey in z'n eigen bed hij slaapt wel bij ons gelukkig maar dat was meer night terrors

2 jaar geleden

Hier ook een mannetje die 's nachts ineens schreeuwend wakker wordt. Hier heeft mijn man een matras bij hem op de kamer gelegd en hij gaat bij hem slapen. Dat werkt, maar hoop voor mijn zoon dat dit een keer ophoudt, want hij is er overdag wel minder gezellig door

2 jaar geleden

Reactie op Memmen

Hoe oud is die ? Wij hebben dit een aantal weken geleden gehad en nu nog wi ...
Bijna 18 maanden

2 jaar geleden

Reactie op MarjolijnH

Hier ook een mannetje die 's nachts ineens schreeuwend wakker wordt. Hier h ...
Het is hier al 2 maanden aan de gang

2 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Bijna 18 maanden
Owja mij kleine is bijna 18 maanden

2 jaar geleden

Hier ook idem!

2 jaar geleden

Hier is het met vlagen 1 tot enkele nachten. En dan helpt inderdaad niks, behalve met hem op de schommelstoel zitten in z'n kamertje, de eerste 5 minuten m proberen niet te laten vallen want hij schreeuwt en beweegt alsof ik m iets aandoe, en zelf heeel rustig blijven! Ik ga zingen of ssst ssst ssst, net zolang tot ie ontspant. En dan is het een kwestie van geduld.. soms een half uur, soms langer voordat ie bij me slaapt en dan heel zachtjes in bedje leggen, er bij blijven tot je zeker weet dat ie niet weer ineens in paniek wakker schiet. Mn vriend heeft dit geduld vaak niet en raakt zelf gefrustreerd. Dat helpt in ieder geval niet 😉