1067 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag was een crisis dag.. de ochtend ging redelijk, een slaapje van een uur en eentje van 1,5 uur maar de middag.. ze is van 14-18.30 wakker gebleven.. En dan raak ik dus gestresst want ze wordt er naarmate de middag vordert niet gezelliger op en ze kan gewoon de slaap niet vatten Gelukkig sliep ze vlot in en slaapt ze inmiddels al vanaf 19.00 maar oooo die stress.. ik ben blij als ik daar vanaf ben

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Ik kan je niet helpen maar wel zeggen dat ik het begrijp. Ik had het bij m’ ...
Lief dat je dit deelt, fijn om te lezen dat het echt makkelijker gaat worden!

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Vandaag was een crisis dag.. de ochtend ging redelijk, een slaapje van een ...
Precies dit had ik gister dus ook. Vanaf 13.15 niet meer kunnen slapen, nog wel geprobeerd maar lukte niet terwijl ze dus wel moe was🤷‍♀️, uiteindelijk om 18.30 naar bed. De stress is killing ja.. Hoe ging bij jouw de nacht?

3 jaar geleden

Ik heb geen ritme en ik kan zeggen ik vind het super chill! Bij mijn dochter ook niet gehad, ze is nu bijna 5. Mijn zoontje geef ik meestal rond half 8 de ochtendfles. Dan breng ik mijn dochter naar school en ga ik een stuk wandelen met hem. Hij slaapt eigenlijk altijd dan de hele reis. Smiddags slaapt hij ook nog een keer en dan rond 7/half 8 geef ik hem zijn laatste fles en dan gaat hij naar bed. Als ik de hele dag thuis ben, valt hij ergens in de ochtend in slaap (als het hem zelf niet lukt zet in de stofzuiger aan en ga ik dingen doen😅, dan slaapt hij ergens in de middag nog een keer enzovoort.. ik let er niet op, ik doe wat hij wil😊

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Precies dit had ik gister dus ook. Vanaf 13.15 niet meer kunnen slapen, nog ...
Ja precies zo hier, gewoon wel moe zijn maar de slaap niet kunnen vatten. Onze nacht was rustig, gelukkig! Van 19.00-06.00 geslapen, zonder problemen. Maar vanmorgen alweer humeurig dus wat er dan nu weer is …

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Ja precies zo hier, gewoon wel moe zijn maar de slaap niet kunnen vatten. ...
Hier precies zo, ook van 19-6 uur geslapen en alleen rond 24 uur 15 min onrustig. Vanmorgen stond ze heel vrolijk op maar inmiddels ook humeurig hier. Ze is heel snel, heel moe gewoon dus ze ligt er nu voor de 2x in.

3 jaar geleden

6,5 maand en slapen is hier ineens weer een hel. Krijsen bij zien van zijn bedje, trappelen en spartelen. Alleen te troosten als ik hem op pak.. Pff wat is er nu aan de hand. Het ging zo goed 😣

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Vandaag was een crisis dag.. de ochtend ging redelijk, een slaapje van een ...
Klinkt bekend! Is hier ook vaak, en dan ligt ze er idd ook om 18.30 in want dan valt ze om van vermoeidheid. Ik probeer haar halverwege/eind vd middag in bed te leggen maar haal haar er weer uit als het niet lukt na zo’n 20 minuten. Vaak probeer ik het dan na een tijdje (30/40 min) weer. Soms ga ik wandelen in de hoop dat ze dan slaapt. En soms werkt dat allemaal niet en dan is ze idd chagrijnig :). Ik leg me er inmiddels maar bij neer. Het is klote maar het gaat echt over als ze langer wakker kunnen zijn (zo rond 8 maanden?). Ik zie het maar gewoon als uitzitten tot die tijd en mooi meegenomen als het een keer weg goed gaat :).

3 jaar geleden

Reactie op margriet1987

Klinkt bekend! Is hier ook vaak, en dan ligt ze er idd ook om 18.30 in want ...
Bedankt voor je bericht! Ik denk dat meerdere met mij blij zijn met de herkenning! Ik probeer het vaak ook 20 min en dan er weer uit, slapen elders doet ze niet 🤣 Dus bed is mijn enige hoop. En ja soms zijn baby’s ook chagrijnig maar das best lastig! Dametje is hier volgende week 8 maanden en ik vroeg laatste nog aan iemand; kunnen ze op een gegeven moment echt langer wakker zijn? Want ik zie t nog niet gebeuren namelijk…

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Bedankt voor je bericht! Ik denk dat meerdere met mij blij zijn met de herk ...
Ik lees dat jouw kleintje alleen in bed slaapt. Ik herken dat heel erg! In de kinderwagen of op de arm slapen doet ze al maanden niet meer. Hoe ga jij ermee om als je buiten de deur bent? Merk dat ik nu veel laat afhangen van haar slaapjes maar ik wil ook wel eens een middagje de hort op hihi.

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Bedankt voor je bericht! Ik denk dat meerdere met mij blij zijn met de herk ...
Ja I know, een (over)vermoeide/chagrijnige baby is zo vermoeiend 😓. Is idd echt niet leuk. Maar dat komt echt. En niet te streng zijn voor jezelf. Onze jongste zat weleens aan tafel tiktak te kijken terwijl we wat naar binnen schoven omdat het anders geen doen was (was hij wel wat ouder) en dat is echt allemaal goed gekomen. You can do it 💪🏼💪🏼💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Ik lees dat jouw kleintje alleen in bed slaapt. Ik herken dat heel erg! In ...
Nou eerlijk gezegd ga ik dus niet de hort op en anders tussen haar slaapjes in.. Gister hadden we tegen vrienden gezegd; we komen als die kleine wakker is, dus we waren daar om 15.00 omdat ze om 14.30 wakker was en om 16.00 was ze het zat, naar huis gelopen een halfuur maar niet slapen Doodop en in bed … ook niet slapen… Wij proberen mensen in deze fase maar naar ons te laten komen en anders maar een uurtje anderhalf naar iemand toe T is heel vervelend maar een jengelig baby vind ik erger. Ze zet het in dr kinderwagen dan ook gerust op een krijsen als ze moe is.. maar slapen ho maar

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Nou eerlijk gezegd ga ik dus niet de hort op en anders tussen haar slaapjes ...
Helpt het is een geval niet om een campingbedje mee te nemen? Zodat ze daar haar slaapje kan doen? Hier werkt dat prima! Wel korte slaapjes dan maar het is iets. Hier slaapt ze alleen echt niet tijdens een wandeling. Dus een dagje dierentuin ofzo zie ik echt niet zitten

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Helpt het is een geval niet om een campingbedje mee te nemen? Zodat ze daar ...
Nee hier slaapt ze idd ook niet tijdens een wandeling Sterker nog als ze moe is wordt ze gewoon boos in de wagen

3 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Ik lees dat jouw kleintje alleen in bed slaapt. Ik herken dat heel erg! In ...
Wij nemen zelf het voedingskussen in een kusse sloop en de babyfoon van thuis mee en dan leggen we haar op de plek waar we zijn in un bed(je) op haar eigen kussen. Vaak doet ze dan toch een slaapje. In de wandelwagen ook niet meer. Terwijl ik 3 maanden geleden alleen maar wandelde zodat ze eindelijk sliep. Wat een verschil met nu

3 jaar geleden

Reactie op Zo2020

Wij nemen zelf het voedingskussen in een kusse sloop en de babyfoon van thu ...
Precies dit!! Hoe vaak ik wel niet ben gaan wandelen of auto rijden omdat ze niet in dr eigen bed wilde slapen… en nu moet ik thuis blijven om dr te laten slapen!

3 jaar geleden

Hier wil de kleine nog steeds niet naar bed tot een uur of 9 / 10. Rond zeven uur wordt hij al moe maar slaapt hij of niet of maar een uurtje en wordt dan weer wakker en onmogelijk weer in slaap te krijgen 😅. Word er best wel onzeker van! We zijn nu sinds een weekje bezig met pap geven rond 6 uur zodat hij hopelijk wat voller zit. Iemand nog tips?

3 jaar geleden

Herkenbaar voor iemand?: Overdag slapen als een Roosje… begin van de avond als een Roosje… maar in de nacht om het uur wakker? Hierdoor is ze in de ochtend na een uur al weer moe dus naar bed.. ze is nu 7 maanden (gecorrigeerd 5,5) en doet overdag nog zo’n 3á4 slaapjes van gemiddeld 60 min. Ik heb t idee dat overdag wakker houden niet helpt Iemand tips?

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Herkenbaar voor iemand?: Overdag slapen als een Roosje… begin van de avon ...
Hier 1tje die slapen overdag voor echte baby's vind.. en savonds gaat het goed en snachts vaak minder 🧐 heeft ze ook gekke momenten qua eten.. zal wel weer een sprongetje zijn

3 jaar geleden

Het lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt voor onze uk om zelf in slaap te vallen. Ik zet 2 stappen en t is schreeuwen. Zodra ik hem dan weer aanraak is ie stil. Hij ligt dan op zijn zij met zijn rug naar me toe. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Vet vermoeiend namelijk voor iedereen. Dit gebeurt ook snachts en is sinds 1 week ofzo weer de ellende (dus maar weeeeer bij ons in bed om zelf ook nog wat te slapen)