Heyhey,
Ik zou graag advies willen (wie dit heeft) of tips.
Mijn dochter van 12 maanden sliep altijd goed door en sliep ook uit. 3 weken terug was zij verkouden en was zij hangerig en sliep ze slechter. Ik sliep altijd naast haar op een matras als zij wakker werd, omdat het anders een en al gehuil en overstuur was. Vervolgens was ze beter geworden en kreeg ze snel tandjes. Ook toen was ze best ziekjes en sliep ik regelmatig naast haar op de grond.
Nu word ze elke keer wakker , zonder reden en slaapt niet meer, behalve als zij de fles op beeft gehad en ik naast haar slaap.
Afgelopen week van woensdag tot zaterdag was ik samen met mijn man er even tussen uit. Lekker rusten en genieten. Mijn moeder paste op en toen sliep ze wel elke nacht door. En tot 9 uur zelfs. Ook bij het naar bed brengen kon mijn moeder zo weglopen, terwijl ik dat nooit kan, omdat ze dan overstuur gaat huilen..
Ik ben gisteren thuis gekomen en bracht haar weer naar bed zoals altijd.. en vannacht sliep ze weer niet door. Waar kan dit aan liggen of wat moet ik doen? Dit was nooit zo..