27 Reacties

4 jaar geleden

Ik slaap ook slecht maar sliep altijd al slecht

4 jaar geleden

Waar waren jullie symptomen voordat jullie een test hadden gedaan?

4 jaar geleden

Ik val pas om 5u snachts in slaap, ik geraak maar niet in slaap

4 jaar geleden

Haha ik val als een blok in slaap rond 23:00-0:00 maar ben rond 04:00-05:00 klaar wakker en kan niet meer slapen 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik slaap ook heel slecht en als ik eindelijk in slaap val, word ik wakker omdat ik naar wc moet... 😅😅

4 jaar geleden

Ik slaap ook veel slechter! Moeilijk I slaap en 100 keren wakker. Ik moet niet werken maar klaarwakker om 6 uur

4 jaar geleden

De eerste drie dagen echt bagger slecht elke keer op 2 uur wakker en pas rond 5 in slaap. Nu sinds 2 dagen gaat wat beter vannacht zelfs in 1 keer door geslapen tja was ook zo moe 😅

4 jaar geleden

Mijn hart gaat snel van af ik wakker ben. Zit ook met te veel scenario's in men hoofd. S'avonds zou ik inslaap vallen waar ik zit eens in bed ist omzeep.:(

4 jaar geleden

Herkenbaar haha! Ik had zondag positief getest, gisternacht echt vrijwel niet kunnen slapen. Vannacht gelukkig van 11 tot kwart voor 6 wel prima, maar daarna kwam ik ook niet meer in slaap

4 jaar geleden

Heel herkenbaar...21.00 opbed was echt kapot.En vervolgens klaar wakker tot 1.00 uur

4 jaar geleden

Ik ben s’avonds wel moe en val ik zo in slaap. Maar rond 4.00 uur ben ik klaar wakker. Dit heb ik al een paar dagen. Hoe lang blijft dit denken jullie?

4 jaar geleden

Jaa hier precies hetzelfde! 🙋🏼‍♀️😩

4 jaar geleden

Ik slaap ook slecht, gisteren ben ik nog gaan wandelen voor het slapen en dat hielp wel wat.. maar altijd rond 4u wakker

4 jaar geleden

Ik kwam vooraf al slecht in slaap dus dat is niks nieuws. Ik wordt wel mega vaak wakker, door gekke dromen, maar ook omdat ik dan weer eens moet plassen of heel erg kramp heb in mijn onderbuik (waardoor ik weer droom dat ik een miskraam heb 😅). En zo cirkelt dat steeds maar rond...

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik kwam vooraf al slecht in slaap dus dat is niks nieuws. Ik wordt wel mega ...
Vanavond nog maar eens yoga doen of krachttraining voor het slapen, dat helpt wel een beetje🙈

4 jaar geleden

Ik merk wel dat ik nu weer iets beter in slaap kom. De eerste dagen na de test had ik er ook moeite mee. Ook werd ik zelfs voor mijn zoontje alweer wakker. Slaap nog wel vrij onrustig en droom veel.

4 jaar geleden

Slaap is echt heilig voor mij... en nu al niet kunnen slapen😅 Ik word ook rond 4:00 uur wakker om te plassen. Slaap ook echt onrustig. Iemand tips om door te kunnen slapen?

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik slaap ook echt mega slecht! Kan lastig een houding vinden met mn borsten die zeer doen...

4 jaar geleden

Ik slaap ook slechter inderdaad. Dus heel herkenbaar. Duurt even voordat ik kan slapen en ben veel wakker snachts. Ook er vroeg uit om te plassen omdat ik het anders niet vol kan houden.

4 jaar geleden

Normaal ga ik liggen. Val ik in slaap en wordt ik wakker van de wekker.. Nu lig ik uren wakker in de nacht 😭 vreselijk!! Maar tis voor het goede doel 😂