212 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Oh en nu ook weer... hebben jullie dat ook wel eens dat je netjes een plasl ...
Haha klinkt bekend! Gisteren had ik hem in zijn ledikant gelegd gelijk na het verschonen om even handen vrij te hebben. Ik was zijn kamer nog niet uit of ik hoorde hem al😅🤣 wel 2 hele minuten een schone luier aan!

3 jaar geleden

Naja, eerlijk is eerlijk, ik zit ook het liefst op een schone wc 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik voel me zo schuldig 😳 Het is niet eens grappig maar wel slecht. Onze kleine had best heftige spruw en had er ook echt last van. Halverwege de fles schreeuwde hij het dan uit. Echt zielig. Maar da’s bijzaak allemaal, ik dwaal nu al af. Ik kon het medicijn pas om 17:00 afhalen bij de apotheek die om 17:30 sluit, maar mijn vriend had een vergadering en ik wilde liever niet met die kleine over straat. Dus schoonvader op pad gestuurd om het op te halen. Aardige man, maar is altijd zo aan het malen in zijn hoofd dat hij de helft niet mee krijgt (luistert dan niet wat er gezegd wordt). En net die ene helft die hij niet mee kreeg was heel belangrijk 😓 Er zat een spuitje bij het medicijn en er stond bij: 4x per dag 1ml in de mond aanbrengen. Okee makkie. En onze kleine schreeuwt het uit elke keer, ik dacht dat het kwam door de smaak. Het ruikt namelijk best sterk naar anijs. Achterop de tong heeft hij nog witte uitslag, dus ik dacht: nou, dan doen we daar ook een beetje. Ik doe het voor de voeding, zodat hij daarna een lekkere fles kan drinken. Meneertje helemaal gestresst vanochtend en ik schrik er een beetje van. Zijn buikje begint te rommelen. Ik denk: dit is niet goed. Toch nog een keer het medicijn googlen, andere site dit keer: na de voeding, met je vinger. En er staat apart vermeld dat je het niet achterin de keel moet smeren. Wat ik dus wel deed, omdat hij achterop zijn tong nog uitslag had. Alles wat ik fout kon doen, deed ik fout 😓 voel me zo schuldig nou, tegenover mijn lieve baby. En ik baal dat ik niet mijn eigen vader heb laten gaan (die bood het ook aan, maar schoonvader woont er bijna naast dus dat leek praktisch). En ik baal dat mijn schoonvader dus niet heeft geluisterd naar best belangrijke informatie 😓 Vanaf nu dus compleet het roer omgooien. Ik zei zelfs nog tegen mijn vriend dat als de baby huilt omdat hij dat spul vies vind, je wel makkelijk dat spuitje in zn mond kan doen. Moet dus dat spuitje er niet in. 😭😭

3 jaar geleden

Haha ja zo vaak hier. 🙈 Die de luier tegenwoordig echt Alleen achteraf nog verschonen

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik voel me zo schuldig 😳 Het is niet eens grappig maar wel slecht. Onze kl ...
De manier waarop jij t nu gedaan hebt, is de manier die bij een vriendin wel werkte. Die heeft 3 maanden (!) Met der vinger enzo gedaan en dat hielp dus niet. Dus voel je niet schuldig. Hier kon ik 12x op een dag druppel gewijs aan de gang omdat als ik 1 ml gaf hij alles uitkotste.

3 jaar geleden

Bij mij deed hij het gisteren in de eerste minuten van een Teams-overleg waarbij ik mijn best deed hem buiten beeld te houden. Hij wilde niet slapen, dus had ik hem maar bij me genomen, zodat hij in ieder geval stil zou zijn

3 jaar geleden

Haha jawel hoor, een grote boodschap zelfs🤣🙈

3 jaar geleden

Ik van de week. Kleine op de arm aan het slapen en vond zielig om hem neer te leggen. Dus hop mee naar de zolder. Loop naar beneden en op de voorlaatste tree lag nog net een kledingstuk. Ik dacht o dat lukt wel. Nou niet dus, glij uit schuif zo op mijn bil naar beneden, maar draaide kleintje wel nog van de grond weg. Zit ik daar op de onderste tree met tranen in mijn ogen. Spiekt er eentje tussen zijn oogleden door alsof hij wil zeggen hè hè mama nu doe eens rustig! En gaat vervolgens weer verder slapen. Het deed mega veel pijn, maar moest toch echt even hard lachen

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik voel me zo schuldig 😳 Het is niet eens grappig maar wel slecht. Onze kl ...
Hier hoef je je echt niet schuldog om te voelen! Spuitje kan prima in de mond, moet ook met andere medicijnen! De vinger is vooral bedoeld zodat je het beter kan verdelen! En zolang je baby niet ging kokhalzen doordat je het achter in zn mondje smeerde, kan dat ook prima! Ik werk in de apotheek, dus ik weet waar ik over praat!

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Vannacht lukte het me niet het speentje in zijn mond te stoppen terwijl ik ...
Hahahha huilen van het lachen hier!! 🤣🤣 Zo herkenbaar deze dingen

3 jaar geleden

Hagelslag in het oor van je dochter laten vallen na een heerlijk ontbijt op bed van je man. En je afvragen wat er toch voor raar, donker plekje in haar oor zit 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Anvd

Hier hoef je je echt niet schuldog om te voelen! Spuitje kan prima in de mo ...
Oh fijn, dankjewel voor je reactie 🙏🏻 ik voelde me zo schuldig, maar dan voel ik me meteen een stuk beter 😊

3 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Hagelslag in het oor van je dochter laten vallen na een heerlijk ontbijt op ...
Hahaha, eerste reactie bij het zien van die foto was: heh wat is dat dan weer voor iets donkers in dat oor? Daarna pas jouw tekst gelezen. Snap dus precies wat je bedoelt 😆

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Hahaha, eerste reactie bij het zien van die foto was: heh wat is dat dan we ...
🤣 Heb laatst ook een sliert noodles op haar hoofdje laten vallen omdat ik bamisoep probeerde te eten met haar op schoot. Moet ik ook niet meer doen 🙄

3 jaar geleden

Ik lig heerlijk relaxt op de bank met baby op m'n buik. Voel ik me ineens een nies opkomen.. raad maar, ik kon het niet meer onderdrukken en kwam er knetterhard uit. Ik vloog half in de lucht, baby vloog mee en stootte met m'n kin tegen haar hoofdje. Ze schrok en ik ook, maar moest tegelijk ook lachen. Na 10sec slaapt ze weer heerlijk verder 😅

3 jaar geleden

Reactie op Gon1984

🤣 Heb laatst ook een sliert noodles op haar hoofdje laten vallen omdat ik ...
Hier zit de kleine vaak ook onder de broodkruimels 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mamz

Met m'n eerste riep m'n man altijd je bent zo'n lekker kindje met een beetj ...
Ik kom niet meer bij🤣🤣

3 jaar geleden

Vannacht kwam de kleine om 4:15 voor de fles. Manlief deed de baby en ik ging intussen kolven. Een uur later waren we klaar met alles en gingen weer slapen. Intussen begon de kleine weer dus mijn man ging eruit om hem te troosten en in slaap te krijgen. Ik werd wakker en zag dat het 7:30 was dus pakte de kolf en ging weer aan de gang. Komt mijn slaapdronken man na 20 minuten met een schreeuwende Noud op zijn arm de kamer in en zegt: "ik snap het niet wat hij wil hoor, hij heeft alles al gehad! En waarom zit jij nou ALWEER te kolven schat, je moet je borsten ook rust geven hoor" Dus ik zeg schat kijk eens op de klok... Het kwartje viel meteen en ging gauw de fles pakken. Hij was er van overtuigd dat het nog steeds rond 6 uur was en pas net was gaan liggen 🙈🤣

3 jaar geleden

van de week bij de ochtendvoeding wilde ik haar weer inbakeren. kwam ik erachter dat haar hele rug nat was. ze had een echte volle poepluier wat ernaast was gegaan. ik had totaal niks gemerkt tot ik dacht wat is ze nat op haar rug. ( daarvoor was ze al verschoond) toen dacht ik oké verschonen en kan ze weer rustig verder gaan slapen,maar net na schone kleding spuugde ze zichzelf onder dus hup daar gingen we weer 🙈😂

3 jaar geleden

Manlief lag net in een deuk toen hij de slaapkamer binnen kwam en zoontje in de wieg wilde leggen. Dus ik kom binnen waarop hij vraagt of ik t nieuwe konijn bewust zo heb neergezet hahaha oepsieee 😆🤣