212 Reacties

3 jaar geleden

Deze moeder was vandaag op dreef: 1. Liv kon vandaag door snotverkouden maar moeilijk in slaap komen. Vandaag maar 2x half uurtje geslapen waarvan 1x in draagzak. Uit frustratie chocolade-rijstwafels te eten tijdens het ijsberen door de kamer. Na het hazenslaapje wordt ze wakker met een grote gesmolten chocoladevlek op de zijkant van haar hoofd 2. Met de Nuby (zie foto) snot proberen te verwijderen uit het neusje van Liv. (Wat een onding, tips zijn welkom.) Idee is dat je een plastic flesje knijpt zodat alle lucht er uit is en pas weer loslaat als deze in haar neusje zit zodat het snot er ingezogen wordt. Na een paar keer klungelen, had ik blijkbaar toch iets opgezogen. Toen ik het flesje weer inkneep voor het andere neusgat, vloog er zo een hele dikke groene klodder op de muur.

3 jaar geleden

Heb twee dingen tot nu toe meegemaakt niet echt slechte mama momenten maar wel grappig 1.voor elkaar gekregen me huissleutel in de koelkast te leggen en maar denken dat ik het buiten was verloren 2. Wilde gaan douchen in onze badkamer staat ook een wc en wilde me slipje in de wasmand gooien. Maar ik gooi hem in de wc ✌🏼😩

3 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Deze moeder was vandaag op dreef: 1. Liv kon vandaag door snotverkouden ma ...
De kraamhulp zei tegen ons, probeer het eens op jezelf uit dat ding, afschuwelijk! Ik heb het direct de prullenbak ingekiept

3 jaar geleden

Reactie op Mama-dec20

De kraamhulp zei tegen ons, probeer het eens op jezelf uit dat ding, afschu ...
Haha ok het ligt dus niet alleen aan mij. Andere tips voor de snotneus? Er ligt nu al een halve ui en er is al gesprayd, maar nog niet echt een succes. Ik zal ook in de verkoudheid-topics (snot)neuzen.

3 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Haha ok het ligt dus niet alleen aan mij. Andere tips voor de snotneus? Er ...
Wij halen het snot van onze baby uit zijn neus met een wattenstaafje. Werkt perfect.

3 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Haha ok het ligt dus niet alleen aan mij. Andere tips voor de snotneus? Er ...
Even lekker douchen helpt. Water niet over het gezichtje, maar bestuivend water op haar gezichtje. Dan is het makkelijker weg te halen met een washandje of wattestaafje. Beterschap voor jou kleine Liv.

3 jaar geleden

Onze meid was doorgelekt met plassen in de co-sleeper. Geen probleem, alles tot het matras toe in de was. Het matras zelf ook gereinigd. Dan terug in elkaar: matras met platte, houten plank in het hoesje. Molton en hoeslaken er omheen. Maar toen ... Het hele geval met de houten plank aan de bovenkant in het bedje gelegd en zo het bedje opgedekt. #ietsmetslaapgebrek Bij het middagslaapje baby op de houten plank gelegd, ocherm 😅 Kwam er pas achter toen ik haar er weer uithaalde 😅 maar kindlief heeft schijnbaar een prima dutje gedaan ondanks deze harde ondergrond 😄

3 jaar geleden

Om 23 uur erachter komen dat de kat al 3 uur in de babykamer zit opgesloten terwijl de baby slaapt😱. Gelukkig duurft de kat niet dichtbij mijn zoontje te komen. De kat lag heerlijk op het aankleedkussen te slapen. Normaal check ik altijd of beide katten in de woonkamer zijn als mijn zoontje gaat slapen.

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Om 23 uur erachter komen dat de kat al 3 uur in de babykamer zit opgesloten ...
Troost het je als ik zeg dat er hier eentje van ongeveer 23.00u tot 07.00uur in de babykamer zat opgesloten? 🙈 Manlief had wel gekeken maar ze (de poes) is zo stil altijd dat hij haar niet had gezien of gehoord. Gelukkig is ook deze poes een schijterd en is ze niet bij de kleine in de buurt gekomen. Ze was wel heeeeeel snel de deur uit toen die open ging. 🤭 Kijken nu dus ietsje beter...

3 jaar geleden

Het moment dat je de luier verschoont en erachter komt dat zoonlief een lange haar van mama heeft opgegeten (die er dus weer uit is gekomen)😱 echt dat haarverlies is verschrikkelijk.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Het moment dat je de luier verschoont en erachter komt dat zoonlief een lan ...
Is die niet gewoon met het verschonen in zn luier terrecht gekomen?🤭

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Is die niet gewoon met het verschonen in zn luier terrecht gekomen?🤭
Dat dacht en hoopte ik ook, maar nee hij zat nog een beetje in zijn poepgat🙈

3 jaar geleden

Omg... vandaag zo iets ergs mee gemaakt. Had de kinderwagen helemaal volgeladen met boodschappen, loop de winkel uit. En opeens kantelt door het gewicht de kinderwagen 😱 baby voor het eerst op een glijbaan 🙈 gelukkig is ze alleen naar onder geschoven en niet gevallen oid. Ze huilde van de schrik 1 seconde, maar toen ik haar overeind deed en ze mijn verschrikte gezicht zag, moest ze kei hard lachen... gelukkig 😅😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Omg... vandaag zo iets ergs mee gemaakt. Had de kinderwagen helemaal volgel ...
Je hart in de keel...😰😱😨 I count the days when it happens to me! 😐

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Dat dacht en hoopte ik ook, maar nee hij zat nog een beetje in zijn poepgat ...
Hahahaha ach er zijn ergere dingen😉

3 jaar geleden

Eigenlijk niks grappigs aan maar ik was me dochter dr teennagels aan het knippen en op het moment dat ik wil knippen schiet ze zo met dr voet omhoog. Knip ik zo een velletje eruit 🥺☹️☹️☹️ Bloedde natuurlijk me meisje heb eventjes gehuild daarna was het over Ik voel me nu echt slecht

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Eigenlijk niks grappigs aan maar ik was me dochter dr teennagels aan het kn ...
Zooo herkenbaar en als het nou één keer was, maar mij is het al twee keer overkomen. Voelde mij er ook zo slecht door en heb gewoon meegehuild toen het de eerste keer gebeurde, terwijl we echt ons uiterste best doen om het goed te doen en we echt niet meer kunnen doen dan dat.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Zooo herkenbaar en als het nou één keer was, maar mij is het al twee keer o ...
Jaa ik snap je gevoel helemaal. Ze zijn ook zo lekker beweeggelijk helpt ook niet echt mee. Gelukkig zijn ze het snel vergeten, heb snel pleister erop geplakt en ze slaapt nu lekker 🥺maar och mijn moederhart

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Ow arme meisjes! Ja... en als je niet op tijd knipt krabben ze zichzelf tot bloedens toe open 😄

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Ik ook net gedaan te sneu maar dan bij zijn duimpje.. niet huilen maar wel schrikken.