14 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het ook dat ons dochtertje van 15 maanden al een dikke week ‘s nachts enkele keren wakker wordt. Meestal wat zeuren en dan valt ze terug in slaap, maar soms blijft ze ook wenen tot dat je haar een flesje geeft. Op sommige nachten is het zelfs bijna elk uur 🙈

2 jaar geleden

Een verzwaringsdeken/slaapzak kan soms helpend zijn. Door het gewicht voelt een kindje zich meer geborgen.... Mijn jongste is bijna 15 maand, maar hier is het na verschonen nog klaar...

2 jaar geleden

Oh ik volg! Onze zoon slaapt nu al weken niet meer door, echt meerdere keren wakker, elke nacht. Wat begint dit door te wegen, momenteel ook 18+3 zwanger, ben doodop. Slaapt overdag niet meer dan 1,5u en vandaag zelfs maar 20 min willen slapen 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook gehad weken achter elkaar sprong 9 idd nu al 2 nachten hele nacht geslapen hopelijk vanacht weer .. volhouden meid t is zwaar maar je kunt het en anders toch bij jullie op bed is niet ideaal maar dan slaap je wel (ben er ook geen voorstander van maar ik kan m'n slaap ook niet missen )

2 jaar geleden

Hier hetzelfde ‘probleem’, begint rond 20.30 en ga ieder kwartier (ongeveer) erheen, troosten en weer weg. Meestal geeft ze zich over rond 23u, zo niet dan neem ik haar bij me wanneer ik zelf ga slapen, en dan gaat t prima. Als t voorbij is slaapt ze vast weer heerlijk in haar eigen bed.. 💪🏼💪🏼 succes en houd vol

2 jaar geleden

Hier wordt onze kleine wakker rond 23.30 en heeft hele gesprekken met z'n knuffel en gaat spelen. Voorheen sliep hij van 19 tot 8uur. We laten hem liggen en hij valt zelf weer in slaap als hij z'n fopspeen niet uit bed heeft gegooid.

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Het feest gaat hier nog vrolijk door. Elke avond rond 22.00 uur.. Is het alsof hij er een wekker op zet 😂 Het slapen gaat nog niet beter alleen heeft onze kleine bink nu ook nog waterpokken.. Hebben jullie kindjes dit al gehad?

2 jaar geleden

Reactie op JJ-2020

Dankjewel voor jullie reacties! Het feest gaat hier nog vrolijk door. Elke ...
Waterpokken al gehad met 10/11 maanden... Zuslief had ze vlak daarvoor, bijna geen last van... Onze kleine man zat er helemaal onder... Was echt heel zielig

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook gehad! Maar bij ons was er ook nog de combi tandjes die allemaal tegelijkertijd door kwamen, waterpokken en verlatingsangst hebben 😅

2 jaar geleden

Wat vervelend zeg. Onze man slaapt bijna nooit door. Hij wordt elke nacht minimaal 1 keer wakker. En kletst meestal alles bij elkaar. Soms heeft hij last van nachtangsten. Wij hebben geleerd dat niks doen met 10/20 minuten weer doorslaapt. Hij lijkt wakker en krijst alles bij elkaar, maar zodra je hem aanraakt raakt hij compleet overstuur. Hopelijk komt de rust snel terug

2 jaar geleden

Hier ook een kindje die ook vaak wakker is snachts 🙋‍♀️ krijst de hele boel bij elkaar zo n stuk of 5x per nacht. Heel vervelend maar ik hou me maar voor dat het over gaat 🙈 in het weekend wil ik nog weleens even op zolder slapen om bij te tanken.

2 jaar geleden

Mijn zoontje was een uitstekende slaper, maar de laatste tijd wordt hij ook zo’n 4/5 keer wakker. Klampt zich helemaal aan me vast als een aapje als ik ook maar even over z’n bedje buig. Huilennnn alsof hij in de steek wordt gelaten. Heb voorheen nooit wat gemerkt van sprongetjes en z’n tandjes + kiezen kwamen vrijwel probleemloos door. Iemand die dit herkent?

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Mijn zoontje was een uitstekende slaper, maar de laatste tijd wordt hij ook ...
Ja heel erg herkenbaar, maar ik weet ook niet wat te doen. Ik ga nu uiteindelijk maar in het logeerbed met hem liggen om dan na een paar uur weer een poging te doen voor zijn eigen bedje. Dat gaat dan vaak wel. Maar Ja, dan ben je dus wel al een 1 a 2 uur verder in de nacht.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Het duurde hier bijna 4 weken, we hebben toen om en om naast hem op de grond s’nachts geslapen met een deken want niks werkte. Daarna is het gelukkig weer automatisch terug naar normaal gegaan en hij slaapt weer de hele nacht door. Succes 🍀