16 Reacties
5 jaar geleden
Hoe oud is je baby? Rond de 8 weken gaat je baby meer spuug aanmaken en kwijlen? Ik was ook blij met mijn kwijlvrije baby...how little did I know. 😊
5 jaar geleden
Reactie op ashleykx
Oh god 🙈 hij is net 10 weken. Zal me vast voorbereiden 😂😂
De ene kwijlt meer dan de ander. Mijn vriend zit zowat op elke babyfoto met kwijl op zijn, echt smerig. 😁
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! Sinds deze week begonnen met pepti en jbpm gebruikte ik ervoor al.. maar sinds de combi met de pepti zijn het net slijm”klodders”. Onze baby kwijlt wel al veel.. maar heeft eerder niet zo een soort spuug gehad.. soms is het ook spuug met wit zeg maar van de voeding.. soms is het ook een klodder doorschijnend. Zo een twee uur na de voeding..
Denk combi van pepti en jbpm maar weet het ook niet zeker😅
5 jaar geleden
Dan hebben ze vaak last van hun maagje. Het zuur kan wat omhoog komen. Dan wordt er meer slijm geproduceerd en daardoor hebben ze dan wat meer last van slijm bij opgeven.
Bedenk dat ze in korte tijd een hele verandering doorgaan, dat is best pittig voor die kleintjes.
Die van ons doet het ook. Alleen had ze ook dusdanig last van haar maagje dat ze ging huilen na het eten. Via de osteopaat oefeningen meegekregen en die helpen goed. (Ze is overigens 8 weken en krijgt bv.)
5 jaar geleden
Bij ons was dit ook erg. Ik heb toen aan de Lactatiekindige gevraagd of dat erg is. Zij zei dat de melk dan in het maagje is geweest. En dat het geen probleem is, zolang je kleintje er geen last van heeft.