16 Reacties

5 jaar geleden

Kan het niet zijn kwijl zijn in combinatie met melk?

5 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Kan het niet zijn kwijl zijn in combinatie met melk?
Tussendoor kwijlt hij eigenlijk bijna niet. Dus ik heb geen idee🙈

5 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Tussendoor kwijlt hij eigenlijk bijna niet. Dus ik heb geen idee🙈
Misschien krijgt hij tijdens of na fles wat meer speeksel ?🙂 en anders even cb bellen

5 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Misschien krijgt hij tijdens of na fles wat meer speeksel ?🙂 en anders eve ...
Ohja dat is een goeie! Had ik nog niet zo bij nagedacht Dankje!

5 jaar geleden

Hoe oud is je baby? Rond de 8 weken gaat je baby meer spuug aanmaken en kwijlen? Ik was ook blij met mijn kwijlvrije baby...how little did I know. 😊

5 jaar geleden

Hoe oud is je baby? Rond de 8 weken gaat je baby meer spuug aanmaken en kwi ...
Oh god 🙈 hij is net 10 weken. Zal me vast voorbereiden 😂😂

5 jaar geleden

Reactie op ashleykx

Oh god 🙈 hij is net 10 weken. Zal me vast voorbereiden 😂😂
De ene kwijlt meer dan de ander. Mijn vriend zit zowat op elke babyfoto met kwijl op zijn, echt smerig. 😁

5 jaar geleden

De ene kwijlt meer dan de ander. Mijn vriend zit zowat op elke babyfoto met ...
Jaaaa vind ik ook hoor 😂🤷‍♀️en van die slabbetjes die helemaal nat en slijmerig zijn🤢 kan er niks aan doen maar vind dat zooooo vies

5 jaar geleden

Ik geef precies hetzelfde en ik heb ook dat haar spuug slijmeriger lijkt. Verder speekselt ze ook overdag meer. Volgens het cb kon dit komen omdat het jbpm moeilijker verteerbaar is en ze daardoor meer speeksel maakt om te helpen.

5 jaar geleden

Je gebruikt geen infacol?

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Sinds deze week begonnen met pepti en jbpm gebruikte ik ervoor al.. maar sinds de combi met de pepti zijn het net slijm”klodders”. Onze baby kwijlt wel al veel.. maar heeft eerder niet zo een soort spuug gehad.. soms is het ook spuug met wit zeg maar van de voeding.. soms is het ook een klodder doorschijnend. Zo een twee uur na de voeding.. Denk combi van pepti en jbpm maar weet het ook niet zeker😅

5 jaar geleden

Je gebruikt geen infacol?
Nee!

5 jaar geleden

Reactie op advs

Ik heb hetzelfde! Sinds deze week begonnen met pepti en jbpm gebruikte ik e ...
Precies dit hebben wij ook ja! En beide keren is/ lijkt het slijmerig vinden wij!

5 jaar geleden

Wij hebben dit sinds kort ook, niet elke keer. En die van ons krijgt bv. Maakt sowieso wel meer speeksel aan, vooral 's avonds natte truien. Dus vanaf nu zeverslabben aan 🙈

5 jaar geleden

Dan hebben ze vaak last van hun maagje. Het zuur kan wat omhoog komen. Dan wordt er meer slijm geproduceerd en daardoor hebben ze dan wat meer last van slijm bij opgeven. Bedenk dat ze in korte tijd een hele verandering doorgaan, dat is best pittig voor die kleintjes. Die van ons doet het ook. Alleen had ze ook dusdanig last van haar maagje dat ze ging huilen na het eten. Via de osteopaat oefeningen meegekregen en die helpen goed. (Ze is overigens 8 weken en krijgt bv.)

5 jaar geleden

Bij ons was dit ook erg. Ik heb toen aan de Lactatiekindige gevraagd of dat erg is. Zij zei dat de melk dan in het maagje is geweest. En dat het geen probleem is, zolang je kleintje er geen last van heeft.