56 Reacties

5 jaar geleden

Nee, gebeurde bij mij op de dag van de bevalling. Snap wel dat je ervan schrikt. Wist ook niet dat het zoveel eerder kon. Ik denk vooral maar rustig aan doen. Je kunt er namelijk niets aan doen nu. Hopelijk blijven ze nog even zitten!

5 jaar geleden

Ik heb van de week ook een slijm propaganda verloren ze gaven afscheiding en baarmoeder want slijm als reden op

5 jaar geleden

Hier 1 dag voor de bevalling maar heb vaker gelezen dat sommige vrouwen hem erg vroeg verliezen en geeft ind niet aan dat je dan ook gaat bevallen.

5 jaar geleden

Kan iemand me uitleggen hoe dit eruit ziet en wat dit precies is 🤐 ik heb dit nooit gehad bij m'n dochter, ben benieuwd

5 jaar geleden

Nee, gebeurde bij mij op de dag van de bevalling. Snap wel dat je ervan sch ...
Ik probeer me er maar niet te druk over te maken aangezien het zh dat ook niet deed, hoefde ook niet op controle, heb geen harde buiken ofzo. Alleen voor het eerst sinds ik zwanger ben ff een mehw moment, en echt heel bewust van wat er in mijn buik gebeurd.

5 jaar geleden

Reactie op MomLunaS

Kan iemand me uitleggen hoe dit eruit ziet en wat dit precies is 🤐 ik heb ...
Dit omschrijft het perfect

5 jaar geleden

Wat ik heb gelezen in andere topics, is dat het lichaam weer zelf een slijmprop aanmaakt. Kan goed begrijpen dat je schrok. Gelukkig is je gynaecoloog er van op de hoogte. Is er iets afgesproken? Krijg je nu meerdere echo’s?

5 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Wat ik heb gelezen in andere topics, is dat het lichaam weer zelf een slijm ...
Ik heb sowieso over 2 weken weer "groei"echo (door tweeling zwangerschap extra echo's elke 4 weken). Mocht ik mn ukkies minder voelen of ineens harde buiken krijgen moest ik weer bellen.

5 jaar geleden

Hier verloren met 29 weken! Niks aan de hand hoor, wordt weer opnieuw aangemaakt.

5 jaar geleden

Hier met 21 wk al verloren. Moet goed in de gaten houden kwa krampen en helder rode bloeding, verder niks aan de hand

5 jaar geleden

Hoe weet je wanneer je slijmprop weer is aangegroeid? Controleert de VK dat?

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Dit omschrijft het perfect
Ik heb regelmatig, als ik (sorry voor de details) even druk zeg voor de grote boodschap, dat er wat slijm slierten bij zitten.. maar dit heb ik echt al bijna van het begin af aan. Twijfel of dit steeds een beetje van de slijmprop is of afscheiding🤔

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje 3 jaar geleden met 34 weken s ochtends verloren de dag erop was die geboren, Nu ben ik hem met 21 weken verloren en de beeb zit r nog in 🍀

5 jaar geleden

Helaas is om 20:00 van 1 van mijn ukkies het water gebroken, en liggen we op dit moment nog op triage. De komende 48 uur worden spannend

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Helaas is om 20:00 van 1 van mijn ukkies het water gebroken, en liggen we o ...
Wowww...heel veel sterkte en succes!!

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Oef wat spannend meis! Heel veel sterkte. Hou je ons op de hoogte?!

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Succes!

5 jaar geleden

Wat heftig, succes! Ik hoop dat alles goed komt 🙏🏻

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Heel veel sterkte 💋💋

5 jaar geleden

Jemig, wat spannend!! Veel sterkte en geluk!!