30 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Van het merk ERU hebben ze een speciale variant voor kinderen. Deze is rijk aan calcium en bevat minder vet en natrium dan gewone smeerkaas. Speciaal ontwikkeld voor alle kinderen vanaf 6 maanden. Is eigenlijk de enige die ik af en toe eens op brood geef maar hooguit 1 a 2 x in de week.
2 jaar geleden
Toen ik nog stage liep op een opvang; note, 12 jaar geleden ofzo馃槺, gaven wij 35+ smeerkaas van het eigen merk van de plus.
Het verbaast mij hoeveel het veranderd is in de jaren! Ik geef hem uit angst geen - of bijna niet - smeerkaas. Terwijl een stemmetje in mijn hoofd roept dat er meerdere kinderen vroeger mee groot zijn geweest geworden馃し
2 jaar geleden
Ik geef eru kids, maar het blijft een minder geschikte keuze. Mijn zoontje krijgt er hooguit een halve boterham mee en ook maximaal 2x per week.
2 jaar geleden
Ik weet dat het inderdaad wordt gezegd dat je moet oppassen etc. Dat doe ik ook zeker, maar voorkomen doe je het toch niet. En een keer gaan ze het wel eten. Met mate kan prima (vind ik). Soms slaan we haast een beetje door, vroeger werd het echt niet zo gedaan en ik ben hartstikke gezond ;)
2 jaar geleden
Wat is er mis met smeerkaas? Behalve dat er veel zout in de gewone versie zit?
2 jaar geleden
Kom ik aan geef me kind speculoos, hagelslag, pat猫, chocopasta, normale kaas en goudkuipje met smeerkaas maar jah he daarin tegen wel suikervrij siroop en zoutloos avond eten馃槅
2 jaar geleden
Kom ik aan geef me kind speculoos, hagelslag, pat猫, chocopasta, normale kaa ...
Hahah heerlijk dit! Moet zeggen dat ik af en toe wel echt gek wordt van 谩l die restricties van tegenwoordig. Was vroeger allemaal veel makkelijker zoals ik hoor van de opa's en oma's!
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Hahah heerlijk dit! Moet zeggen dat ik af en toe wel echt gek wordt van 谩l ...
Jaa echt hoor want ik was ook zo overal op letten en kwam ie bij zn overgroot oma en opa nou die propte hem vol met van alles en ik maar zeggen nee niet doen is niet goed en zeiden ze nou doe normaal zo is je moeder ook groot geworden en jij ook dus ik let er wel wat op maar ga echt niet meer elk dingetje helemaal uitzoeken of het wel goed voor hem is je merkt gauw genoeg of het verkeerd valt of niet
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Hi! Van het merk ERU hebben ze een speciale variant voor kinderen. Deze is ...
Ik ook Eru kids.
Maar vooral Zuivelspread Light. Is hij gek op.
En vegetarische kips leverworst en fruit/groente spread van kleine keuken. Meer variatie hebben we niet want de 100% pindakaas lust hij niet (wel door z'n avondeten)
2 jaar geleden
Wij gebruiken altijd de gewone van Milner. Zit ook een stuk minder zout in dan de eru kids. Gaven we de oudste al en nu de jongste ook.
2 jaar geleden
Ik koop de huismerk 20+ smeerkaas (hadden we al in huis voor onszelf). Toen ik die ging vergelijken met de kids versie, kwam die kids er niet echt anders uit. Voelt een beetje als een marketingding.
Wij wisselen het af met huttenkase, zuivelspread, 100% pindakaas en 100% appelstroop en heel soms honing of gebakken ei. (Vegetarische) vleeswaren hebben wij eigenlijk nooit in huis, zou ze wel mogen van mij. Mja, dat is ook hartstikke zout.