62 Reacties

5 jaar geleden

Ik wil de tummy cream van de Tiny Rituals gaan bestellen maar geen idee of hier goede ervaringen mee zijn?

5 jaar geleden

Ik ben begonnen met smeren met de zwangerschapsolie van Weleda, zodra ik wist dat ik zwanger ben. Ruikt heerlijk, smeert lekker uit & voelt heel fijn!! Aanradertje! 馃槏

5 jaar geleden

Ik wil de tummy cream van de Tiny Rituals gaan bestellen maar geen idee of ...
Wil ik ook graag

5 jaar geleden

Ik heb 3 jaar geleden buikbalsem van zwitsal gekocht toen geen striemen nu vorige week al gekocht

5 jaar geleden

Ik ben begonnen met smeren met de zwangerschapsolie van Weleda, zodra ik wi ...
Ja is die fijn? Ik vroeg me dus af of hij ook snel intrekt. Ben zelf aan het twijfelen tussen Bio-oil en Weleda (of allebei? 馃き)

5 jaar geleden

Ik heb die van weleda, maar vandaag rook ik hem en werd er onpasselijk van.... bio oil heeft dezelfde consistentie en ruikt minder sterk

5 jaar geleden

Ik gebruik bio oil

5 jaar geleden

In mijn vorige zwangerschap de zwangerschapscreme van Kruidvat huismerk gekocht en werkte prima, geen striemen馃槉 Denk overigens dat het vooral geluk is, echt voorkomen kan je het helaas niet als je huid minder elastisch is.. Maar vond het mentaal al helpen dat ik lekker aan het smeren was haha馃ぃ Zou er alleen geen 20 Euro per tube aan uitgeven 馃槈

5 jaar geleden

Bio oil!!

5 jaar geleden

Reactie op beebie2021

Ja is die fijn? Ik vroeg me dus af of hij ook snel intrekt. Ben zelf aan he ...
Als je 'm niet te dik aanbrengt trekt hij vrij vlot in hoor! Ik vind 'm lekker 馃榿馃憤馃徎

5 jaar geleden

Zwitsal mama buiken creme 馃槏

5 jaar geleden

Ik heb deze gehaald , ben pas 7 weken dus heeft nog niet veel zin maar smeer naar het douchen altijd

5 jaar geleden

Ik heb bij Rituals 'stretchmark tummy cream' besteld. Geen idee of t helpt, maar ben erg fan van Rituals dus dacht ga het gewoon proberen 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op beebie2021

Ja is die fijn? Ik vroeg me dus af of hij ook snel intrekt. Ben zelf aan he ...
Wij hebben de weleda, goede recensies over gelezen. Starten jullie daar nu al mee?

5 jaar geleden

Ik liet mijn partner mijn buik insmeren om hem erbij te betrekken. Gewoon, omdat ik het fijn vond maar je kunt striae niet voorkomen!!!

5 jaar geleden

Ik gebruik die van zwitsel... een tube is nu al bijna op maar ik smeer al vanaf de positieve test馃槀 dus 3/4 weken. Tipje als je een tube gebruikt knip hem open als je denkt dat tie op is.... ik smeer al 5 dagen zo door

5 jaar geleden

Reactie op Luussie

Ik heb bij Rituals 'stretchmark tummy cream' besteld. Geen idee of t helpt, ...
Hoe ruikt tie

5 jaar geleden

Reactie op Margotblicquy

Ik heb deze gehaald , ben pas 7 weken dus heeft nog niet veel zin maar smee ...
Heb die ook.

5 jaar geleden

Mijn mijn 1ste zoon geen een enkele striem. Nu net 5,5 week zwanger en uit het niets een mega dikke vet striem 馃槗dat word nog wat. Tiny rituals is fijn maar gaat het niet tgn helaas.

5 jaar geleden

Mijn oma's remedie "Slakkencreme" het klinkt natuurlijk niet erg charmant om het op je tummy te smeren, maar ze beweert dat het werk. Zij heeft al 4 kinderen gehad, en dit mijn 茅茅rste. Dus ik volg haar advies 馃槉馃