8 Reacties

6 jaar geleden

Nee nooit geweten, maar dat gaat ook wel een beetje erg ver. Je kan natuurlijk bij alles een bacterie oplopen, dan kan je ook geen cappuccino meer drinken in de horeca ofzo

6 jaar geleden

Nee dit had ik ook echt niet geweten!!! Gelukkig staat mijn moeder zelf in de snackbar dus ik weet dat hij elke keer goed schoongemaakt wordt hihi

6 jaar geleden

Hier staat dat je het gewoon mag eten.

6 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

Hier staat dat je het gewoon mag eten.
Klopt, de meningen zijn verdeeld

6 jaar geleden

Inderdaad. Mensen slaan er helemaal in door. Je kan overal een bacterie of wat dan ook oplopen. Je gezonde verstand gebruiken en dan ben je goed bezig. Iets helemaal voorkomen kan alleen door niks meer te eten maarja dat werkt ook niet he ;)

6 jaar geleden

Jullie hebben gelijk❤️

6 jaar geleden

Als het uit de machines komt waar je ook milkshake uit kunt tappen dan worden die s’nachts “verhit” om bacteriën tegen te gaan. Heb in een Burger King gewerkt en daar werd hij iedere dag met sluiting op een verhit stand gezet. Niet alleen voor zwangere is Listeria gevaarlijk maar ook voor de andere mede mens onder ons.

6 jaar geleden

Ooooooo softijs!!! Ik heb al de hele dag zin in 'iets' maar kan niet achterhalen wat... nu weet ik het! Ik moet softijs! 🤤