20 Reacties

6 jaar geleden

Wat ik nu altijd doe is via de app ZwangerHap bij alles wat ik eet ff kijk of het mag en of je bij sommige producten niet te veel mag. Staat heel goed aangegeven en bijna alles kan je wel opzoeken 😘

6 jaar geleden

Als het goed is. Maar ze kunnen ook aangeven dat er een zwanger persoon bij is. Dan houd als goed is het restaurant rekening mee. Werk zelf in de horeca

6 jaar geleden

Zwangerhap zeker een aanrader!

6 jaar geleden

Reactie op zoeyh

Wat ik nu altijd doe is via de app ZwangerHap bij alles wat ik eet ff kijk ...
Die app heb ik inderdaad maar kan daar helaas niks over vinden...

6 jaar geleden

Alcohol moet dan wel geblust zijn, wij eten ook heerlijk spareribs alleen andere marinade. Laatst bij m’n pa thuis was er rauw melkse Parmezaanse kaas over m’n pasta gegooid. Kwam later achter dat die dus niet had gemogen m’n pa dacht van wel. Ik kan dan zo in de paniek schieten 😳

6 jaar geleden

Reactie op zoeyh

Wat ik nu altijd doe is via de app ZwangerHap bij alles wat ik eet ff kijk ...
Vroeger aten ze ook alles ik ga echt niet bij alles kijken of het überhaud wel mag dan mag je niks meer eten

6 jaar geleden

Reactie op charlove

Alcohol moet dan wel geblust zijn, wij eten ook heerlijk spareribs alleen a ...
Ah snap ik! Volgende keer op de verpakkingen kijken, zijn veel Parmezaanse kazen die wel mogen 😊

6 jaar geleden

Ik zou even bellen met het restaurant. Zij weten hoe de saus gemaakt wordt en zijn ook echt wel op de hoogte wat je als zwangere mag hebben

6 jaar geleden

Reactie op ~Kimberlyy~

Dan zou ik gewoon ff bellen naar het restaurant en vragen hoe het word voorbereid, het zekere voor het onzekere nemen

6 jaar geleden

Reactie op ~Kimberlyy~

Ik zou aangeven dat je zwanger bent en liever het zekere voor een onzekere nemen en andere marinade kiezen

6 jaar geleden

Reactie op WS2020

Ah snap ik! Volgende keer op de verpakkingen kijken, zijn veel Parmezaanse ...
Ja was gelukkig een kleine hoeveelheid en verharde kazen heb je minder kans op de zogeheten bacterie toch ff spannend

6 jaar geleden

Ik geloof dat ookal alcohol gekookt is dat er altijd iets achterblijft qua alcohol. Idd de zwangerhap app gebruik ik ook om alles op te zoeken.

6 jaar geleden

Ik heb inderdaad even gebeld, en alcohol is er helemaal uit gekookt en verdampt. Het is nu een zoete marinade. Ik mag dit dus hebben gaf de lieve chef kok aan!

6 jaar geleden

Reactie op ~Kimberlyy~

Ik heb inderdaad even gebeld, en alcohol is er helemaal uit gekookt en verd ...
Fijn! Ik heb nu ook zin in spareribs trouwens 🙈

6 jaar geleden

Reactie op ~Kimberlyy~

Ik heb inderdaad even gebeld, en alcohol is er helemaal uit gekookt en verd ...
Heerlijk! Geniet van de spare-ribs vanavond!!

6 jaar geleden

Reactie op Sannekd

Heerlijk! Geniet van de spare-ribs vanavond!!
Sorry 🙈

6 jaar geleden

Oh heerlijk, eet smakelijk 😋

6 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

Fijn! Ik heb nu ook zin in spareribs trouwens 🙈
Hihi sorry

6 jaar geleden

Nou wil ik eigenlijk ook weten hoe het je heeft gesmaakt! Heb je genoten meis? ☺️

6 jaar geleden

De alcohol verdampt nooit volledig er zal altijd alcohol overblijven. Als ik in een recept witte wijn moet gebruiken dan haal ik gewoon alcohol vrije wijn die ik erin gooi zo blijft de smaak toch ongeveer hetzelfde