8 Reacties

2 jaar geleden

Voornamelijk knuffels hier en sommige waar ook een piepje of ander geluidje in zit.. en soms inderdaad een boekje 😊

2 jaar geleden

Enkel zijn knuffel. Daar worden hele gesprekken mee gevoerd in de ochtend

2 jaar geleden

Vanmorgen lag ie heerlijk gesprekken met zijn 2 knuffels te voeren. De knuffels vinden elkaar ook lief denk ik, ze gaven elkaar kusjes 🥰

2 jaar geleden

We hebben een poosje een boekje voor in bad in bed gehad, maar over 't algemeen is 't alleen haar knuffel. Verder geen speelgoed.. Ze red zich maar ff (oh wat hard haha)

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

We hebben een poosje een boekje voor in bad in bed gehad, maar over 't alge ...
Haha oow ja dat stukje ze red zich maar even snap ik hoor😉 alleen hij begint vaak heel enthousiast te roepen dat hij wakker is. En hij heeft nog een zusje die daar dan ook wakker van wordt🤦‍♀️ maar ik zal eens een boekje proberen, of een ander knuffeltje erbij

2 jaar geleden

Hier alleen twee knuffels (waar ze verder eigenlijk niet eens mee knuffelt). Als ze wakker wordt gooit ze standaard alles wat in bed ligt eruit en gaat dan roepen. Gebeurt echt zelden dat ze zichzelf even vermaakt in bed. Dus hoe meer troep ik in haar bedje leg, hoe maar ik 's ochtends op de grond hoor knallen. 😅 Zou wel lekker zijn overigens als ze even zou spelen (ze is standaard voor 6:00 wakker), maar geen idee hoe ik haar dat kan aanleren.

2 jaar geleden

Hier heeft ze veel knuffels en 2 poppen in bed. Ze speelt er wel eens mee als ze wakker word idd

2 jaar geleden

Ze heeft een knuffelkonijn, soms haar pop en een boekje. Dat is alledrie trouwens meer voor het in slaap vallen, dan rommelt ze zelf nog een beetje met een van deze drie dingen, bij het wakker worden speelt ze er niet mee