22 Reacties

3 jaar geleden

Beneden nu nog in de box馃槀 Maar als de box weg is, ga ik een kist van ikea kopen! Boven op haar kamer deze van ikea! Super leuk om haar boekjes uit te stallen, wat neer te zetten en op te bergen in die la 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op mmo

Beneden nu nog in de box馃槀 Maar als de box weg is, ga ik een kist van ikea ...
Oeh leuk!!! Dank voor het delen. 馃榾

3 jaar geleden

Wij hebben zulke opbergzakken. Zijn er met verschillende dieren/kleuren, van de Kwantum. Je moet er net van houden, ik vind ze wel leuk en onze dochter speelt er ook nog graag mee 馃槈

3 jaar geleden

Allereerst ben ik redelijk spaarzaam met het verzamelen van (groot) speelgoed in huis, want we wonen erg klein. Wij hebben een tv meubel/eetbank gemaakt van een rij stuva bureautjes met f枚lja lades (ikea) eronder en daar een houten blad overheen. Ideaal en kan een hoop zooi in (en later zijn ze evt ook gewoon als bureautje te gebruiken met een krukje eronder). Sommige dingen heb ik nog los in ondoorzichtige opbergbakken staan (duplo bijvoorbeeld), nog geen idee waar ik die nog verder in op kan bergen. We hebben een aantal van die 'slimme' oplossingen van ikea in huis, zoals de salontafel die tevens als opbergkist dient en opbergbakken die je onder de bank/onder het bed kunt schuiven. Sommige dingen zien er leuk uit en staan gewoon op de opbergbank. Deze wissel ik regelmatig, zodat er weer iets 'nieuws' is om mee te spelen (en onze oudste zet er vaak haar speelgoed op waar de baby niet aan mag komen, aangezien die alleen maar bij het voorste randje kan als ze zich er aan optrekt). Bij de wibra hadden ze laatst ook erg leuke opbergbakjes waar ik bijvoorbeeld de knutselspullen in heb zitten en de houten puzzels, dus daar staan er ook 2 van op het meubel. Verder doe ik inmiddels veel dingen weg waar de baby op uitgekeken is, aangezien er geen baby's meer bij gaan komen hier 馃槈.

3 jaar geleden

Kistjes van de Hema

3 jaar geleden

Ik wil deze https://www.bol.com/nl/p/2-in-1-speelgoed-opberg-kleed-speelgoed-organizer-speelmat-voor-kinderen-opbergzak-speelkleed-diameter-1-5-meter-kleur-groen/9200000097693454?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Dank voor alle inspiratie tot nu toe. Ik zoek voornamelijk iets rustigs en moois dat niet gericht is op kinderen maar mooi bij het interieur past. Niet alles in mijn huis hoeft gericht te zijn op het woongenot van het kind. Die felgekleurde speeltegels en al het speelgoed vind ik al genoeg. Maar ik vrees dat ik er niet aan ontkom? 馃檲馃檲馃檲馃槉

3 jaar geleden

Dank voor alle inspiratie tot nu toe. Ik zoek voornamelijk iets rustigs en ...
Ik heb alles in een mand naast de box staan. Deze had ik al maar je zou een mand met een deksel kunnen doen, geeft wel rust en je kan kijken hoe groot de mand is die je nodig hebt qua hoeveelheid speelgoed

3 jaar geleden

Leuk om inspiratie op te doen hier! Wil inderdaad ook graag een soort speelhoekje maken straks, maar helaas te weinig ruimte. Wil wel iets wat bij het interieur past, maar er mag ook wel weer wat staan dat er beneden gespeeld kan worden. Ik denk zoiets. Vind ik alleen eng met de vingertjes. Maar als tip kreeg ik om van die doorzichtige bolletjes aan de hoeken te plakken. Dan staat de kist heel iets open, maar kunnen ze er niet met de vingertjes tussen komen! Misschien is dit wat voor je? Ben nog wel op zoek naar iets voor boven voor alle boeken. Vind die kruidenrekjes van de Ikea ook wel leuk.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb alles in een mand naast de box staan. Deze had ik al maar je zou een ...
Dat past meer bij mij. Dank je wel.

3 jaar geleden

Reactie op MamaI2020馃挋

Leuk om inspiratie op te doen hier! Wil inderdaad ook graag een soort speel ...
Dit vind ik ook een heel leuk idee. Slim dat van die vingertjes. 馃榾 Ik dacht ook aan een houten kist met klep of een rieten variatie...

3 jaar geleden

Ik had leuke dierenmanden gekocht via aliexpress. Heb er toevallig nog eentje op marktplaats dtaa die in verkeerd formaat binnen was gekomen, als iemand interesse heeft....?

3 jaar geleden

Ik ben ook al aan het nadenken daarover, momenteel gaat het in de lade onder de box. Ik zit zelf te denken aan een opbergkist of opbergmand met deksel, volgens mij heb ik zoiets bij kwantum gezien. Of een houtenkist op wieltjes die ik naar de woonkamer rij en 鈥榮 avonds terug na haar slaapkamer (wonen gelijkvloers) Of een kastje opgeven in de woonkamer..

3 jaar geleden

Vind zelf deze wel leuk

3 jaar geleden

Ik heb bij de ikea 2 stuva speelgoedkisten (nu heet het smastad geloof ik) gekocht. Ertussenin staat dan alleen een stuva bankje zonder bak en daar staan stoeltjes onder. In de stuva bakken heb ik trofast opberg dozen. Ik heb al een peuter rondlopen dus veel speelgoed. Op pinterest staan leuke idee毛n hiermee zoals deze foto.

3 jaar geleden

Reactie op Lizzz93

Ik heb bij de ikea 2 stuva speelgoedkisten (nu heet het smastad geloof ik) ...
Dit is inderdaad een beetje zoals wij het ook hebben. Met 2 kinderen bijna onmisbaar 馃槈.

3 jaar geleden

Ik berg het op in de kast in haar kamer, dat is een plankenkast en daar staat een plastic krat in. Eind van de dag gaat die deur dicht.

3 jaar geleden

Reactie op Lizzz93

Ik heb bij de ikea 2 stuva speelgoedkisten (nu heet het smastad geloof ik) ...
Dat ziet er leuk uit. Mooie idee毛n worden er gedeeld.

3 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Ik berg het op in de kast in haar kamer, dat is een plankenkast en daar sta ...
Dit ga ik ook doen. Want ze spelen niet met al het speelgoed tegelijk.