4 Reacties
5 jaar geleden
Misschien starten met dr brown en halverwege de fles over naar de difrax? Dan kom je tegemoet in haar zuigbehoefte, en als ze wat moe'er wordt komt de melk wat makkelijker door de difrax.
5 jaar geleden
Bij mij ging difrax s ook te snel. Heb toen de ‘dental’ speen gekocht. Die ging beter. Hebben ze overigens niet bij Kruidvat of Etos, wel bij babydump en Prenatal.
Ook werkt de Nuk fles heel goed. Beter dan de dental van difrax.
5 jaar geleden
Ik zit hier al een paar dagen met een issue en wellicht hebben jullie tips of ideeën wat te doen..
Al een paar dagen doet mijn dochtertje van nu 12 weken vreemd met drinken en dan voornamelijk met de spenen..
Wij gebruiken de dr Brown flessen. Maar speen 1 is te langzaam en speen 2 is te snel..
We hebben de dunne fles geprobeerd beide spenen, de brede fles gebruikt beide spenen..
Daarna Difrax geprobeerd maat s geprobeerd dat ging ff goed, maar daarna snapte ze het niet meer en begon te sabbelen en werd onrustig. Toen die speen uitgekookt met een saté prikker erin zodat het gaatje iets groter werd.. dat leek de oplossing maar je raad het al, helaas toch niet.. ze begon weer alleen maar te sabbelen..
Toen maar speen M geprobeerd van Difrax maar toen had ze in een tijdsbestek van nog geen 7min een fles van 200 ml melk de fles leeg.. met alle gevolgen van dien 🧐..
Avent gaat ook veel te snel.. de 123 speen van Difrax is ook nog even te snel voor der...
Dus ik geloof dat we alles nu wel geprobeerd hebben.. en ik weet niet zo goed wat te doen nu 🧐..
Ik word er ook een beetje onzeker van..
Hebben jullie tips??