30 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee :)

5 jaar geleden

De H&M heeft ook een fijne collectie

5 jaar geleden

Onlangs een broek bij h&m gekocht in mijn eigen maat en zit echt heerlijk! Ze hebben een zwarte en een panterprintje met lichtroze van de mama lijn

5 jaar geleden

Ik heb sportleggings van gymshark en die trek ik gewoon nog aan! Heb wel een een buik maar die hebben goede strechts dus die kan ik voorlopig nog wel aan

5 jaar geleden

Reebok heeft een hele fijne en ook squatproof! Iets duurder maar echt z’n geld waard!! Heb hem het liefst de hele dag aan. Bij zalando was deze laatst in de aanbieding.

5 jaar geleden

H&M schijnt fijne te hebben met een band die niet te strak zit. Ik doe het voorlopig ook nog met m'n gymshark leggings.

5 jaar geleden

Ik heb een hele fijne zwangerschaps legging van h&m lekker dik en zit heel fijn.

5 jaar geleden

Ik heb er zelf idd recent gekocht op zalando, zoekfunctie “sport zwangerschap”.

5 jaar geleden

Dart frog wear ♥️

5 jaar geleden

Reactie op Naadd

Onlangs een broek bij h&m gekocht in mijn eigen maat en zit echt heerli ...
Die zwarte heb ik inderdaad gezien! Maar is uitverkocht helaas. Heb nu een aantal sportbroeken via Zalando besteld. Maar eens even goed passen en hopen dat er iets bij zit. Bedankt voor jullie tips!

5 jaar geleden

Ik lees ook ff mee.. heb toevallig 1 sportlegging ooit per ongeluk een maat te groot gekocht en deze komt vrij hoog op m'n buik dus die kan ik nog aan... maar de rest past absoluut niet en knelt enorm..

5 jaar geleden

Die van cotton on body bij Zalando zijn ook fijn.

5 jaar geleden

Ik heb laatst ook de zwarte zwangerschaps sportlegging aangeschaft! Zit heerlijk en in eigen maat kunnen aanhouden.

5 jaar geleden

Reactie op Evax1986

Die van cotton on body bij Zalando zijn ook fijn.
Fijn dat je dat zegt! Daar heb ik er net 2 van besteld. Hopelijk vind ik ze net zo fijn :) Dank je!

5 jaar geleden

Ik wou dat ik de motivatie had en energie om te sporten..😂😂😂

5 jaar geleden

Ik heb online best wel moeten zoeken. De keus is al niet zo groot en dan was bijna alles ook nog uitverkocht (of ik vond het te duur). Uiteindelijk een fijne via Noppies gevonden.

5 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Ik wou dat ik de motivatie had en energie om te sporten..😂😂😂
Haha, ik geef naast mijn fulltime baan nog groepslessen in de sportschool. Ik zal dus wel moeten ;) Maar het heeft ook echt wel energie tijdens en na die tijd!

5 jaar geleden

Ik heb nu nog mijn gewone fitnesskleding van Mfit aan, met een fijne hoge band, maar heb vandaag ook een fijne broek binnengekregen van H&M! Ben benieuwd hoe die met sporten is ☺️

5 jaar geleden

H&m heeft speciale zwanger a chaps sport leggings

5 jaar geleden

Ik heb er een van Gorilla Sports, met een hoge band dus die kan ik gelukkig nog wel even dragen!