86 Reacties
3 jaar geleden
Mijn tweelingen hebben er idd ook last van. En het laat me echt uitgeput. Want ik werk zelf overdag en mijn partner heeft de laatste tijden alleen maar avond en nachtdiensten. Waardoor ik bijna niet tot rust kom.
Wat ik meestal doe is even bij hun op kamer kijken en dan liedje zingen en weg gaan. Als ze beginnen met huilen laat ik er eerst 5 min tussen voordat ik naar boven ga. En elke keer wanneer ze opnieuw beginnen komt er een minuutje extra qua wachttijd. En daarna worden ze moe en vallen ze vanzelf in slaap. Oow .. ik geef ze ook water dan en na een paar slokjes leggen ze hun hoofdje weer neer.
3 jaar geleden
Reactie op Reiina
Mijn tweelingen hebben er idd ook last van. En het laat me echt uitgeput. W ...
Oh, dit (en alles eigenlijk) lijkt me met een tweeling nog pittiger! Vragen ze ook overdag meer aandacht of is het echt het slapen dat moeilijk is? Bij ons echt beide dus idd ook weinig rust
3 jaar geleden
Misschien dom van me hoor, maar ik ben helemaal niet thuis in de sprongen. Heb het "oei ik groei" boek ook niet, dus dat verklaard en hoop denk ik.
Wat zijn de sprongen en wat houdt dat in??
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Misschien dom van me hoor, maar ik ben helemaal niet thuis in de sprongen. ...
Neurologische ontwikkelingen die ieder kind doormaakt. Voorbeeld: met de 3e (??) sprong "leren" ze hoe ze kunnen rollen, het verschilt alleen wanneer per kind wanneer ze het daadwerkelijk doen. Maar ik de sprong, die zo'n 4 weken duurt, zijn sommige kindjes uit hun doen, chagrijnig enzo... 😉en dat lief en leed delen we graag 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ohh mijn irritatie is dit ook haha. Maar ik heb de oei ik groei app en die ...
Ik wilde hem ook downloaden, maar ga geen 5 euro per maand betalen. Beetje te gek.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Eenmalig toch? Maar ik ben ook tegen betaalde apps, geef een code bij het b ...
Nou dat! Dan koop je zo’n duur boek en krijg je niet de app erbij als ondersteuning. Dat als je het boek nou niet koopt de app los kan kopen is natuurlijk prima maar als je het boek al hebt voelt het zo dubbel om nogmaals geld eraan uit te geven.