167 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hallo allemaal, ik ben Audrey, afgelopen december getrouwd met mijn lieve m ...
Ik ga voor je duimen! Ben zelf ook bang dat het misgaat, vorig jaar oktober is ons zoontje na 22 weken geboren. Dus hele andere reden, maar ben dus ook bang dat het misgaat! Ik heb wel al een afspraak staan bij mijn lieve verloskundige op 15 april. Inderdaad fingers crossed!!

4 jaar geleden

Hallo! Ik ben Desirée en 32 jaar, van de week positief getest en volgens alle websites 4 december uitgerekend.. Verder heb ik een partner en verwachten we ons eerste kindje. 8 mei mag ik pas voor het eerst naar de gynaecoloog vanwege Corona, agja ik weet toch niet wat ik mis ✌🏼

4 jaar geleden

Goedemorgen! Gefeliciteerd allemaal ❤️ Wat leuk dat hier al zoveel dames rond dezelfde datum zijn. Ik zou komende dinsdag ongesteld moeten worden en heb vrijdag positief getest. Wel erg vroeg, maar de tests lopen mooi op. Besef begint nu een beetje te komen 🥰 Zelf uitgerekende datum is 8 december. Het is ons eerste kindje. Zo spannend! Hopelijk gaat alles goed 🤞🏻

4 jaar geleden

Hoihoi! Ik weet sinds vandaag pas dat ik zwanger ben. Totaal onverwacht! Maar wel erg leuk. Ik weet dus zo ook even niet wanneer ik ben uitgerekend, want ik was dus meteen zwanger na de pil. Dus weet niet wanneer de eisprong heeft plaats gevonden. Ik schat dat het eind november/begin december is. Heb verder geen kinderen nog, dus het is de eerste. Erg spannend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hallo allemaal, ik ben Audrey, afgelopen december getrouwd met mijn lieve m ...
Spannend zeg... Ik heb ook een te trage schildklier. Ben benieuwd of ik daar ook last van ga krijgen...

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hallo allemaal, ik ben Audrey, afgelopen december getrouwd met mijn lieve m ...
Ga voor je duimen😊 hopelijk gaat alles goed! Spannend en allemaal anders vanwege Corona...

4 jaar geleden

Ga voor je duimen😊 hopelijk gaat alles goed! Spannend en allemaal anders v ...
Lief! Ja ook echt hè.... heb pas 4 mei eerste echo (daar baal ik echt van)

4 jaar geleden

Hoi hoi Ook ik ben zwanger van de eerste gister test gedaan super spannend.. 14 april eerste echo😍

4 jaar geleden

Reactie op Els92

Hoi hoi Ook ik ben zwanger van de eerste gister test gedaan super spannend. ...
Oh wat fijn dat je zo snel kan! Ik moet morgen nog even bellen🙈

4 jaar geleden

Ja heb eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus vandaar de vroege echo spannend of het nu op de goede plek zit!!

4 jaar geleden

Reactie op Audreyyv

Hallo allemaal, ik ben Audrey, afgelopen december getrouwd met mijn lieve m ...
Werk ook in de zorg en ben ook aanwezig op de werkvloer .

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Jeanet weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Morgen ga ik bellen naar de gynaecoloog voor een afspraak voor een eerste echo. Hopelijk mag ik snel langs komen. Ik had nooit verwacht dat ik zo snel weer zwanger zou zijn. Mogen jullie wel langs komen voor eem echo gezien nu de Corona crisis?

4 jaar geleden

Hoooi mede december mama's! Ik ben Kathy, woon in Scheveningen, ben gastouder en ben op 1 dec uitgerekend. Ik ben zwanger van de 2e en vinden het wederom superspannend! Ik voel daaronder al veel gebeuren voornamelijk wat rekken en lichte krampen en mn rug! Pff Mn eerste zwangerschap ben ik gelukkig doorheen gevlogen en ik hoop dat het met de tweede net zo zal zijn! Ik heb er superveel zin in en vind het leuk om dit "samen" met de mede mama's te doen! ( want of het je 1e, 2e, 3e zwangerschap is, je bent toch al mama vind ik)

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Jeanet weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Mor ...
Hi Jeanet! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf heb ik pas 24 april mn eerste afspraak staan, voor nu is het zo ik alleen moet komen en de andere afspraken zijn via videobellen. Ik ga denk ik wel zelf een bloeddrukmeter aanschaffen, kunnen we het allemaal goed bijhouden! Lieve groetjes

4 jaar geleden

Reactie op MamaKate

Hi Jeanet! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zelf heb ik pas 24 april mn ...
Dank je wel en jij ook natuurlijk gefeliciteerd :) Ow dat duurt nog best wel lang. Welke andere afspraken heb je nog staan dan? Ga je naar het ziekenhuis of naar de verloskundige? Lieve groetjes terug

4 jaar geleden

Dank je wel en jij ook natuurlijk gefeliciteerd :) Ow dat duurt nog best w ...
Dankjewel! <3 ik heb voor die tijd geen andere afspraken staan. Maar na de echo heb ik een week later de intake via videobellen. En idd wel wat lang wachten, kon ook eerder maar dan konden we nog geen hartje horen en de 24e is het voor mij leuker aangezien ik ook meer kan zien (en misschien mag manlief weer mee) En ik ga naar de dezelfde verloskundige als tijdens me eerste zwangerschap. Ik ga voor een thuisbevalling en als het weer kan ga ik een hypnobirthing (opfris) cursus doen. Ik zag dat ook jouw tweede wordt, heb jij dingen die je anders zou doen dan bij de eerste?

4 jaar geleden

Reactie op MamaKate

Dankjewel! <3 ik heb voor die tijd geen andere afspraken staan. Maar na ...
Ja het hartje luisteren is altijd een heel mooi moment. Zou fijn zijn als je man dan ook mee kan. Ow wow een thuis bevalling. Dat lijkt mij echt eng. Ik heb een tweeling en dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb een jongetje en een meisje die op 14-02-2018 geboren zijn.

4 jaar geleden

Hallo! Wat leuk dat het al zo druk is in deze groep en wat leuk dat zoveel rond dezelfde datum uitgerekend zijn! Ik ben achtentwintig jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Afgelopen donderdag hebben wij vier positieve tests mogen doen, en vrijdag nog één. Liever te veel dan te weinig zeg maar 😳 Met wij bedoel ik ik en mijn vriend, met wie ik inmiddels zes jaar samen ben. We zijn ongelofelijk blij, maar het voelt nog zo onwerkelijk. Ik merk ook dat ik erg onzeker ben. Ik vraag mezelf constant af of het wel echt zo is en of alles goed zal gaan.. 22 april de eerste echo, super spannend.

4 jaar geleden

Hallo Dames Mijn naam is Laurie en ben 29 en mijn man Thijs zijn nu voor de 2e keer in verwachting de eerste verwachting was vorige jaar november en 2 januari hebben we een miskraam gehad ... Nu Ik sinds een week weet dat we weer in verwachting zijn merk ik dat ik niet blij druf te zijn bang dat het weer fout gaat Is dit herkenbaar voor de dames die ook een miskraam gehad hebben Onze uitgerekende datum is 1 dec En 29 april is de eerste echo door de corona mag mijn man er niet bij zijn en merk ik dat ik er flink moeite mee heb

4 jaar geleden

Reactie op Laurie 17

Hallo Dames Mijn naam is Laurie en ben 29 en mijn man Thijs zijn nu voor ...
Goedemorgen Laurie Ik heb precies hetzelfde. Ik heb vorige maand een miskraam gehad, en merk dat het wel drukt op de vreugde die ik nu zou moeten voelen. Ben ontzettend onzeker en hoop dan ook dat ik wel een vitaliteitsecho krijg met 7 weken. Ik ga zo de verloskundige bellen en even horen hoe of wat. Ik snap dat het nog spannender is zonder partner.... ☹️