167 Reacties

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben Maya, ik word in juli 36. Ik woon samen met mijn partner, juist 40 geworden, hij is de papa van de jongste dochter, Lina die is 4 jaar. Ik heb nog 4 andere kinderen van een andere papa, maar deze kijkt helaas al 6 jaar niet meer om naar hen. Maar de pluspapa doet dit super goed. De oudste is Kaat, 15,5 dan heb je Tess 14 jaar en een tweeling Daan en Lies van 12 jaar. Pittige leeftijden na elkaar. Eigenlijk waren wij al 1,5 jaar aant proberen voor terug een babytje en net toen ik zoiets had van nu is het wel klaar, werd ik zwanger, niet meer verwacht maar wel welkom. Aangezien ik al een tweeling heb is het uiterst spannend altijd wachten op een echo dat het er toch maar 1tje zou zijn. Volgens mijn laatste menstruatie zou ik uitgerekend zijn voor 4 december. Ik hoop dat alles goed mag gaan voor jullie en dank jullie wel om hier ook te mogen zijn. Groetjes

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Li, ik ben 11 december uitgerekend van ons eerste kind. Mijn m ...
Haha, hier ook eerst action-testen. We zagen allebei een héél licht streepje. Dus ook een clearblue gehaald, want die zegt gewoon: zwanger 🥰

4 jaar geleden

Hi, ik ben Anne, 31 uit Noord-Holland. Ten eerste iedereen gefeliciteerd met jullie mooie nieuws Mijn partner en ik zijn 14 december ongeveer uitgerekend van ons eerste kindje. Ik merk dat ik door het prille het beschouw als een soort Schrödingers’ zwangerschap: zwanger en niet zwanger. Doordat er late miskramen in mijn familie zijn voorgekomen in de afgelopen paar jaar vind ik het extra spannend - maar ik denk dat iedereen met zijn eigen spanningen zit. Voor nu in ieder geval bijzonder dit te ervaren!

4 jaar geleden

Hoi, Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Els, volgende maand 28. Ik woon samen met mijn vriend (28) in breda. Wij zijn verwachting van ons eerste kindje! Na 7 maanden proberen dolblij met dit kleine wondertje! De voorlopige uitgerekende datum is op 11 december. Erg spannend allemaal!

4 jaar geleden

(Voor)naam: ruth Uitgerekende datum: 18 december Partner? Getrouwd, bijna 6 jaar Hoeveel kinderen: zwanger van derde

4 jaar geleden

(Voor)naam: Cindy Uitgerekende datum: 15 december Partner: getrouwd Hoeveel kinderen: dit is de eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Allereerst gefeliciteerd iedereen :). Ik ben Nikki en ben bijna 23. Ik woon samen met mijn vriend (25) en we zijn nu 8,5 jaar samen. Dit is ons eerste kindje, wat niet helemaal gepland kwam maar zeker zeer welkom is. Ik ben, met mijn eigen berekeningen, 3 december uitgerekend. We zijn ontzettend blij, maar vinden het super spannend.

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Iedereen gefeliciteerd 💖 Wat fijn dat ik hier mee mag schrijven! Vandaag ontdekt dat we een kindje verwachten! Uitgerekende datum : 17 december Partner : ja, 2 jaar samen. Hoeveel kinderen : ik heb al een dochter van bijna 5 uit een eerdere relatie (co-ouderschap)

4 jaar geleden

Dag allemaal, ik ben Katrien en wordt volgende maand 35. Mijn partner en ik gaan voor ons eerste kindje. Eerste voor ons beide. Deze ochtend resultaten van bloedonderzoek vernomen en heeft de eerder positieve zwangerschapstest bevestigd 😊. Zijn nu 5 weken en verwachten ons kindje tussen 5 en 11 december. Gefeliciteerd aan alle toekomstige mama's en papa's.

4 jaar geleden

Hoi ik ben Daisy en ben volgende calculator rond 13 December uitgerekend. Zondag ben ik 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik en mijn partner zijn vijf jaar samen en beide 30 jaar. We hebben wel al een hondenbaby: onze corgi 😅 Ik vind het erg spannend, vooral in deze tijd, dus hoop hier wat steun te vinden 😁

4 jaar geleden

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben Melissa, over twee weken word ik 24 en mijn vriend is 28. We zijn inmiddels 6 jaar samen en hebben eind december besloten om voor een kindje te gaan. Nu is het zover! Erg onwerkelijk allemaal! Volgens eigen berekening ben ik 20/12/2020 uitgerekend! Ben nu 4 weken + 1 dag zwanger! Wij hebben thuis 3 hele lieve katten. Zo spannend maar zo leuk allemaal❤️

4 jaar geleden

Hallo, Ik ben Gonda en 35 jaar oud. Mijn man ik zijn bijna 14 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd. Volgens de berekening ben ik op 12/12/2020 uitgerekend van ons eerste kindje. 🥰

4 jaar geleden

Even voorstellen! Mijn naam is Ilse en ik ben 27 jaar, vannacht een test gedaan welke positief was. Toch twijfels en net nieuwe testen gehaald en ook deze waren overduidelijk! Toch maar ff deze app gedownload, aangezien ik nog geen kinderen heb kan ik wel wat tips gebruiken! 😜

4 jaar geleden

Geen idee hoe ik mijn bericht bij kan werken haha, maar volgens een app ben ik ongeveer 15 december uitgerekend.

4 jaar geleden

Hallo zwangere dames, Ik ben 25 jaar en inmiddels 2 jaar samen met mijn man waarvan 1 jaar getrouwd. We wonen in friesland, en vandaag ben ik 5 weken zwanger na een miskraam in januari. Ik ben uitgerekend op 12-12-2020. 4 mei heb ik een echo met 8 weken en 2 weken daarna nog een echo. Erg spannend allemaal, al voelt deze zwangerschap anders dan de vorige.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Peggy. Voor nu een uitgerekende datum van 17 december. Heb natuurlijk nog geen controles gehad. Maar wel een positieve test! Ik heb al twee prachtige mennekes van 4 en 1 en een ⭐dochter. Heel gek om te zeggen misschien maar dit wordt mijn laatste zwangerschap. Dus hopen op een pracht resultaat. Ben ontzettend benieuwd om jullie verhalen en ervaringen te lezen.

4 jaar geleden

Hallo allemaal Ik ben Kyara Mijn vriend en ik wonen samen kennen elkaar al super lang ;) 24 jaar , ik ben uitgerekend voor 1 december.. eerste kindje, heel veel angsten Diabetes type 1

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben 26jaar. Mijn vriend en ik zijn voor de 2de keer in verwachting van ons 1ste kindje. De eerste zwangerschap was helaas een buitenbaarmoederlijke. Ik ben uitgerekend voor 22 december. De angst voor een 2de bbz is momenteel erg groot.

4 jaar geleden

Hai, Ik ben Sanne en 35 jaar. Mijn vriend en ik zijn 16 jaar samen. Wij verwachten ons eerste kindje. De vermoedelijke uitgerekende datum is 18 december.

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik ben Denise, 24 jaar en gisteren ontdekt dat ik 4 + 2 dagen zwanger ben van mijn 1e kindje. Zoals het er nu naar uitziet ben ik 18 december uitgerekend. Ik woon samen met mijn lieve vriend. Ik heb door het paasweekend de huisarts/ verloskundige nog niet kunnen bellen voor een afspraak.