167 Reacties

3 jaar geleden

Hoi allemaal 🙋🏼‍♀️. Ik ben anne 27 jaar ( vandaag jarig 🎈) en ik ben er sinds donderdag achter dat ik 4+4 zwanger ben van mijn eerste ! Vriend en ik zitten helemaal op een wolk maar vinden het ontzettend spannend! Dinsdag de huisarts en vk bellen door het paasweekend ! 16 decmber uitgerekend🤰

3 jaar geleden

Hoi allemaal🙋🏻‍♀️ ik ben Denise en ben 19 jaar💜ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger van mn ex partner. We gaan nog gewoon goed met elkaar om en hij wil ook helpen (hij is 23) voor deze zwangerschap heb ik 1 miskraam gehad vandaar ook de reden dat ik t niet weg laat halen. Aankomende donderdag 16 april eerste echo om naar het hartje te kijken❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Hey!! Ik ben Luni, 33 en vanochtend een positieve test! 💛🐣✨ Ik ben 20-12-2020 uitgerekend. Hoop zo dat alles dit keer goed gaat. Heb 4 weken geleden een miskraam gehad. 🙏 Super fijn om op dit forum veel ervaringen en verhalen te kunnen lezen. Fijne Pasen allemaal! 😘

3 jaar geleden

Heey ik ben Macy 26 jaar Samen met me vriend zijn we in verwachting van onze eerste kind Uitgerekend 5 december

3 jaar geleden

Reactie op Spruitje27

Hoi allemaal 🙋🏼‍♀️. Ik ben anne 27 jaar ( vandaag jarig 🎈) en ik ben er ...
Ik ben waarschijnlijk 17 december uitgerekend! :) ik ben 30, mijn vriend ook. Onze eerste. Heel benieuwd en spannend! Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Sannekd

Hai, Ik ben Sanne en 35 jaar. Mijn vriend en ik zijn 16 jaar samen. Wij ...
Wat een lange tijd samen! Gefeliciteerd! Wij 5 jaar. Eerste kindje en we zijn beide 30. We denken dat de datum 17 december is maar moeten ook nog bellen...

3 jaar geleden

Hee, Joyce hier. 41 jaar, getrouwd met de allerliefste Surinaamse man en we hebben een dochter van 2,5. We wonen op Curaçao en zitten al sinds 2 weken in een total lockdown ivm Corona. Ons lichtpuntje tijdens deze lockdown is onze positieve test van afgelopen donderdag, na een verdrietige miskraam afgelopen jaar. Uitgerekende datum 16 december 2020 ❤

3 jaar geleden

Reactie op Tam :)

Hallo allemaal, ik ben 40jaar en getrouwd. Wij zijn na een traject van bijn ...
Wat geweldig! Gefeliciteerd! Ik kan me je zenuwen voorstellen; ik heb vorig jaar mei met 8 wkn mk gehad en nu net voor het eerst sinds de mk pas weer een positieve test. 🙏

3 jaar geleden

Hi, ik ben Angelina en ik ben 27 jaar. Mijn vriend is 29 en wij verwachten ons eerste kindje begin december. 19 mei krijg ik mijn eerste echo ivm de Corona mag ik niet eerder. Ik zit nu in mijn 5e week en vind het maar wat spannend. De positieve berichtjes geven me een goed gevoel.

3 jaar geleden

Hoi allemaal Wat leuk hier! Even wat ervaringen opdoen en delen. Ik ben Jet, 36 jaar en 6.4 weken zwanger van 2e kindje. Uitgerekende datum is 3 december. 22 april de eerste echo💜 Heb een zoontje van bijna 2(juni)

3 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Judith, ik ben 34 jaar, getrouwd en zwanger van ons 2e kindje, uitgerekend 2 december. Ik heb 20 april de eerste echo, altijd spannend. Ik heb een zoontje Finn van anderhalf en we zijn ontzettend gelukkig met dit nieuwe wondertje. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe! Probeer er ook in deze tijd van te genieten, ondanks het Corona virus.

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben Daniëlle, 37 en 5 weken zwanger van m’n derde kindje (vierde zwangerschap). Mijn kinderen zijn 8 en 5, dus dat wordt wel weer even wennen 😬 Ik vind het heel spannend tot de eerste echo, maar ik mag pas op 8 mei, dan ben 8+4

3 jaar geleden

Reactie op Spruitje27

Hoi allemaal 🙋🏼‍♀️. Ik ben anne 27 jaar ( vandaag jarig 🎈) en ik ben er ...
Nog gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Hey!! Ik ben Luni, 33 en vanochtend een positieve test! 💛🐣✨ Ik ben 20-12- ...
Hi, We zijn op dezelfde dag uitgerekend. Spannend!

3 jaar geleden

Hallo, Ik ben Suzanne, 24 jaar. Zaterdag was de test positief! Volgens de berekening 7 december uitgerekend. 23 april mag ik naar de verloskundige! Het is ons eerste kindje, ik vind het wel heel spannend. Ik hoop ook dat alles goed is met mijn kindje❤️

3 jaar geleden

Hoi allen, Caro is de naam. 40 jaar. Vriend ook. Zelf geen kinderen, hij wel. Vorig jaar prille miskraam, nu wel. Vandaag, ivm risico, echo gemaakt in ziekenhuis. Voorlopig vastgesteld op 7 weken en 3 dagen. Kloppende hartje gehoord, was echt beetje onwerkelijk.

3 jaar geleden

Lieve allemaal, Als eerst wil ik iedereen feliciteren! 🥰 Ik ben Cynthia 29 jaar en mijn vriend is 30 jaar. Wij zijn 14 jaar samen en verwachten nu ons eerste kindje. De uitgerekende datum is 10 december. 14 mei hebben we de eerste echo dus nog eventjes in spanning!

3 jaar geleden

Hallo allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Mijn naam is Renske en ben dolgelukkig dat de test positief was! Mijn man en ik hebben al 1 zoon, Jippe, van 1,5 jaar. Eind december is volgens de berekening de datum dat de kleine komt. ❤️