31 Reacties

5 jaar geleden

Heel vervelend! Lijkt me zoiezo niet fris om je ondergoed langer dan 1 dag aan te houden. Lekker 2 x op een dag een douche nemen. Het zullen vast de hormonen zijn.

5 jaar geleden

Schimmelinfectie misschien? Blaasontsteking zou ook kunnen. Is een soa ook uitgesloten met een soa-test?

5 jaar geleden

Ik heb dat paar weken geleden gehad tijdens onze vakantie Dat is gwn schimmel infectie Ik heb een medicatie gehaald bij apotheker 1 dag pil je doet van avond in en hele nacht en volgende dag gaat het gwn weg En goede tip enkel katoen en organische ondergoed dragen en beter geen string

5 jaar geleden

Vervelend! Ik merk dat ik ook sneller ruik. Zijn toch echt de hormonen. Merk dat ik ook meer afscheiding heb en zo nu en dan verlies ik zelfs een druppel urine. Het helpt bij mij goed om dan ook Inlegkruisjes te gebruiken. Dan dringt de geur bijvoorbeeld ook minder snel door in je broek en ondergoed. En voor de rest lekker douchen, het is niet anders helaas😅

5 jaar geleden

Ik herken dat wel hoor. Ik vind het bij mij beneden ook niet helemaal lekker ruiken de laatste tijd en inderdaad me legging moet ik ook die zelfde dag weer in de was gooien..ik ruik bij mij ook een soort urine geur achtig iets erdoorheen gemengd. Tis echt super irritant. En was me wel 2 keer per dag onder maar het komt best snel vrij allemaal. Wilde er nog wel mee naar de verloskundige of huisarts. Straks is het een schimmel of ontsteking ofso?

5 jaar geleden

Reactie op Amber❤️

Heel vervelend! Lijkt me zoiezo niet fris om je ondergoed langer dan 1 dag ...
Ze heeft het over haar broek, niet haar ondergoed :)

5 jaar geleden

Ik zou toch nog eens laten checken of je geen schimmelinfectie hebt. Ik ruik zelf ook wat sterker en heb ook doordat het vochtig is sneller een geur, maar echt stinken doet het niet. Ik gebruik zelf ook inlegkruisjes zodat ik die meerdere malen op een dag kan vervangen zodat de geur weer even weg is.

5 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Ik zou toch nog eens laten checken of je geen schimmelinfectie hebt. Ik rui ...
Ik heb ook last van dat maar heb geen schimmelinfectie of andere dingen. Is puur van de hormonen.

5 jaar geleden

Reactie op VallN

Dank je en idd mijn broek ondergoed vervang ik al 2 x per dag

5 jaar geleden

Reactie op VallN

Idd! Mijn fout niet goed gelezen

5 jaar geleden

Een inlegkruisje werd mij afgeraden omdat dit de vagina uitdroogt en nog meer irritaties veroorzaakt.

5 jaar geleden

Reactie op lambi

Een inlegkruisje werd mij afgeraden omdat dit de vagina uitdroogt en nog me ...
Er bestaan ook katoenen inlegkruisjes, van Yoni bijvoorbeeld. Dat broeit niet zoals synthetische inlegkruisjes

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Er bestaan ook katoenen inlegkruisjes, van Yoni bijvoorbeeld. Dat broeit ni ...
Heb ik inderdaad gelezen dat je normale inlegkruisjes beter niet kunt dragen. Mag ik vragen waar jij Yoni inlegkruisjes koopt?

5 jaar geleden

Hier ook geregeld last van. Vooral nu in zwangerschap. Van vaker wassen wordt het juist erger helaas. katoenen ondergoed, desnoods 2x pd een nieuwe, hooguit 1x per dag schoonmaken met alleen water. En zonder onderbroek slapen zodat het kan ademen.

5 jaar geleden

Geen synthetische broeken en onderbroeken dragen helpt ook , gewoon katoen , en een inlegkruisjes die niet synthetische is gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op ~Kimberlyy~

Heb ik inderdaad gelezen dat je normale inlegkruisjes beter niet kunt drage ...
Die kan je kopen bij de meeste Albert Heijn winkels en bij de Etos 😊

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Die kan je kopen bij de meeste Albert Heijn winkels en bij de Etos 😊
Goede tip deze ga ik eens zoeken dan super bedankt

5 jaar geleden

Bij de etos in dde aanbieding zag ik

5 jaar geleden

Sinds ik zwanger ben, ben ik ook veel vochtiger en geurt het ook sterker dan normaal.. niet zo erg als ik uit jouw verhaal opmaak maar voor mn zwangerschap was ik altijd best droog.. merk het tijdens de sex vooral dat ik mn poeha ineens ruik🤔🤨 Maar ik douche altijd s'ochtens en voor t slapen gaan haal ik er een nat washandje bij langs en slaap ik zonder ondergoed. Heb wel het idee dat het wat scheelt. Je zou bij de drogist een thuistest kunnen halen of het een schimmelinfectie is mocht je daar over twijfelen. Hoef je niet meteen naar de huisarts

5 jaar geleden

Ha ja herkenbaar helaas. Daarbij ook lekker incontinent bij niezen ed., echt een feestje 🤣 Gaat wel weer over hoor, geur is na de bevalling weer prima (als je wonden vh hechten zijn geheeld trouwens; die geur is pas goor 😆)! Alles vd babyyyy #dankbaar