12 Reacties

2 jaar geleden

Hier stinkt het ook alleen sochtends maar ik denk altijd ja zit misschien plas bij van 10u geleden.. dat is overdag natuurlijk niet 🙈

2 jaar geleden

Eet je dochter met de pot mee? Dan is dit vrij normaal! M'n zoontje heeft dit ook, ik werk ook in de ouderenzorg. Wanneer ik hun sochtends een schoon broekje aan doe, ruikt dit ook niet al te fris 🤭

2 jaar geleden

Het kan ook zijn dat ze misschien te weinig drinkt dat is de urine geconcentreerd. Is de kleur ook gelig zo ja geef je kindje dan een flesje extra

2 jaar geleden

Reactie op Mm

Hier stinkt het ook alleen sochtends maar ik denk altijd ja zit misschien p ...
Het was eerder niet zo en er is niks veranderd in haar eetpatroon de afgelopen weken 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hebben wij ook voor! Vooral sinds ze met de pot mee eet

2 jaar geleden

Ben je sinds kort over naar maat 4? Ik weet nog dat wij het bij het overstappen van een bepaalde maat ook hadden. Weet alleen even niet of het maat 3 of 4 was. Wel van de kruitvat in iedergeval.

2 jaar geleden

Hier ook, stinkende luiers van Kruidvat na de nacht. Dan haal ik haar uit bed en denk ik, ow die heeft gepoept. Maar dan heeft ze gewoon geplast 😅

2 jaar geleden

Hey! Wij hebben dat ook in de nacht. Als je erover nadenkt, hebben wij ook best wel iets reukende urine in de ochtend. Wat we drinken niet meer na een bepaalde tijd. Zou het daar aan liggen? En oud urine kan ook wat ruiken.. Want ik heb het namelijk ook overdag dat het niet meer sterk ruikt. De luieremmer kan zo rieken ... Dat komt ook door oud urine🤔🤔

2 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Hier ook, stinkende luiers van Kruidvat na de nacht. Dan haal ik haar uit b ...
Zo’n geur inderdaad, echt heel vies 🙈. Misschien combi van Kruidvat luiers en veel urine ofzo 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ben je sinds kort over naar maat 4? Ik weet nog dat wij het bij het oversta ...
Nee, we gebruiken al heel lang maat 4. Misschien slechte batch en dat het bij de volgende verpakking beter is 😄

2 jaar geleden

Dit is normaal. Als baby zijnde hadden ze een vrij eenzijdig dieet. Nu eten de kindjes met de pot mee. Veel meer afvalstoffen wat hun lichaampjes moeten verwerken en dat ruik je dan.

2 jaar geleden

Het is opgelost, urine was supergeconcentreerd blijkbaar. Sinds gister drinkt ze opeens veel meer tussen de flessen door en vanochtend was de geur weg 🤞🏻