Ik heb via marktplaats een mooie stokke tripp trap stoel overgenomen. Zonder accessoires. Nu weet ik alleen niet of het het nieuwe model of het oude model is, het nummer staat er niet meer op omdat deze is overgeschilderd. Hier schijnt verschil in te zitten met welke accessoires je moet hebben. Weet iemand hoe ik kan zien/meten welk model ik heb?
Er zou wel een beugel bij moeten zitten voor als ze zelfstandig kunnen zitten met kussentje.
Babyset wellicht niet, dat was er bij mijn kinderen ook nog niet, maar in maxicosi of wipstoeltje gaat dat prima.
kijk even op onderkant van de stoel, stoelen die zijn geproduceerd na 05/ 2003, met serienummers die beginnen met 3, 4 of 5 zijn nieuwe en kunnen de nieuwe spullen op. succes!
Wij hebben ook een oude en ik kan bevestigen dat de babyset niet helemaal past. Als je handig bent kun je hem wel wat aanpassen zodat het wel gaat, hebben wij gedaan.
We hebben het stuk wat tussen de rugleuning moet iets uitgediept (omdat de afstand korter is) en de zijstukjes van de rugleuning wat smaller gemaakt. Hij klemt verder wel gewoon goed in het gat in de zitting!
Heeft iemand de gouden tip voor de verlengde glijders van de tripp trapp? Ik heb een newborn set v2 en een tweedehands tripp trapp opgeknapt. De gliders passen niet. Weet iemand of er gliders zijn die wel passen en welke dat dan zijn?