4 Reacties

2 jaar geleden

Zie dat het al een jaar geleden is en geen reacties. Ik zit nu in dezelfde situatie en ben benieuwd naar jouw verhaal/ervaring.

2 jaar geleden

Reactie op deLizious

Zie dat het al een jaar geleden is en geen reacties. Ik zit nu in dezelfde ...
Ja, onze kleine meid is alweer 1,5 inmiddels! Mijn tweede poging in het ziekenhuis is ook mislukt. Dus ik had de optie om te gaan voor een keizersnede of vaginale stuitbevalling. Ik ben vol voor de tweede optie gegaan en het ging hartstikke goed! Alle factoren waren ook gunstig, maar alsnog een weloverwogen keuze. Want het is jouw lijf, jouw gevoel en jouw keuze. Echt doen waar je je goed bij voelt en laat je goed informeren door de professionals. Ze kijken naar meerdere factoren. Ze hebben wel duidelijk aangegeven dat als je gaat voor een stuitbevalling je er wel 100% achter moet staan. En bij mij hadden ze ook echt het gevoel dat het goed kwam en dat kwam het ook. Ze is razendsnel, zonder pijnstilling en praktisch zonder schade voor mezelf op de wereld gekomen. Ik kijk terug op een super mooie bijzondere bevalling. ❤️ Heel dankbaar voor! Ben benieuwd naar jouw verhaal tot nu toe 😊

2 jaar geleden

Reactie op Dajaplaya

Ja, onze kleine meid is alweer 1,5 inmiddels! Mijn tweede poging in het zie ...
Dat klinkt goed! Ik ben 35+ weken en ze ligt al de hele tijd in stuit. Vrijdag voor een versie en dan kijken hoe het verder gaat. Mn eerste bevalling ging super goed dus het is nogal schakelen dat het nu anders zou “moeten”. De cm zegt dat ik “de papieren heb” om gewoon een stuitbevalling te kunnen doen, mocht dat nodig zijn. Maar merk dateer voor mij nog wel spanning zit. Eerst vrijdag afwachten. Bedankt voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op deLizious

Dat klinkt goed! Ik ben 35+ weken en ze ligt al de hele tijd in stuit. Vrij ...
Spannend! Ik duim met je mee dat de versie goed mag gaan. Bij mij ging mijn eerste bevalling ook super goed, dus toen ik hoorde van de stuitligging moest ik ook echt even schakelen. Maar vanaf toen bekeek ik het wel stap voor stap. Dus eerst de versie afwachten en dan weer verder kijken. 😉