43 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+5, slik alleen foliumzuur compleet .. is een combinatie smelttablet .. heb ook andere gehad maar werd ik erg misselijk van.

4 jaar geleden

Ik slik zelf deze!

4 jaar geleden

Reactie op Ceyave

Ik slik zelf deze!
Deze heb ik ook

4 jaar geleden

Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles in wat ik nodig heb 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ceyave

Ik slik zelf deze!
Ik slik deze ook

4 jaar geleden

Ik gebruik gravitamon. Zit alles in☺️

4 jaar geleden

Ik slik de totaal zwanger vitamine van Kruidvat, vitamine c1000 en magnesium, calcium en zink 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ien82

Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles ...
Deze gebruik ik ook!

4 jaar geleden

Deze heb ik :)

4 jaar geleden

Hi! Ik gebruik de mama vitamines van vsm zit ook alles in. Vond t wel prijzig..

4 jaar geleden

Ik de Omnibionta, met extra visolie. Ik eet niets van vis en daar zitten toch belangrijke vitaminen in die ik anders zou missen.

4 jaar geleden

Ik gebruik davitamon mama compleet. Zo vaak in de aanbieding 1+1 gratis. Dus heb aardige voorraad

4 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Ik slik de totaal zwanger vitamine van Kruidvat, vitamine c1000 en magnesiu ...
Vitamine c-1000 mag je toch niet gebruiken tijdens de zwangerschap?🤔 of vergis ik me nou?!

4 jaar geleden

Reactie op Manon65

Hi! Gefeliciteerd! Ik ben nu 4+5, slik alleen foliumzuur compleet .. is een ...
Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet Mama, ben ik ook de hele dag door misselijk. Ik dacht dat het er bij hoorde (vandaag 6 weken), maar misschien helpen de tabletten ook niet mee.. Zou het kwaad kunnen om een dag of 4 alleen foliumzuur te slikken om te kijken of de misselijkheid dan minder is?

4 jaar geleden

Hi, Ik slik foliumzuur en vitamine D.

4 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet ...
Of probeer het savonds in te nemen? Wanneer je gaat slapen, lig je plat en misschien dan minder snel misselijk?

4 jaar geleden

Reactie op Ien82

Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles ...
Ik slik deze ook. heel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op Sannekd

Ik gebruik davitamon mama compleet. Zo vaak in de aanbieding 1+1 gratis. ...
Hier heb ik zovaak van moeten overgeven. Ik slikte deze al voordat ik zwanger was ivm foliumzuur. Slik nu op dit moment alleen foliumzuur. Zit vaak in het zonnetje, dus op dit moment nog geen vitamine D. Liefs

4 jaar geleden

Ik slik deze. (Hier zit 600mg foliumzuur hier) daarnaast nog vitaminde D en omega 3

4 jaar geleden

Ik slik deze ook. heel fijn!
Ik ook !