43 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet ...
Ik slik alleen foliumzuur (van de kruidvat)

4 jaar geleden

Gebruik mama compleet

4 jaar geleden

Reactie op Manon65

Deze heb ik :)
Die heb ik ook! Alleen vraag ik me nu wel af of ik niet veel meer moet slikken als ik alle reacties zie 😅

4 jaar geleden

Mijn vrouw gebruikt: *Vitals mama Fit, om de dag *Davitamon compleet mam, om de andere dag * Artic Blue Omega 3 Olie *Lamberts Vitakruid D3 1000 Alternatievere merken vanwege hogere opneembaarheid voor het lichaam

4 jaar geleden

Alleen foliumzuur. De gynea zei dat dat voldoende was voor de eerste 12 weken.

4 jaar geleden

Vitamine c-1000 mag je toch niet gebruiken tijdens de zwangerschap?🤔 of ve ...
Mijn vk zei dat het prima was en ik voel mij ook goed erbij:)

4 jaar geleden

Reactie op VERV

Die heb ik ook! Alleen vraag ik me nu wel af of ik niet veel meer moet slik ...
Haha deze zijn bij mij altijd wel goed geweest.. je kan natuurlijk nog meer vitamines ter ondersteuning slikken maar je haalt ook erg veel uit je voeding.. teveel is ook niet goed ..

4 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Je opent m'n ogen een beetje! Sinds ik begonnen ben met Davitamon Compleet ...
Zou je kunnen proberen! Heb het ook gedaan bij mij hielp niets, tijdens de maaltijd, na het avondeten of juist voor het slapen gaan.. heb meerdere geprobeerd maar ik zweer nu bij deze 🙏😜..

4 jaar geleden

Reactie op Ien82

Hai hai. Ik gebruik al een tijdje de Davitamon mama Omega 3. Hier zit alles ...
Deze gebruik ik ook! Alleen zit er niet voldoende calcium in, daarvoor slik ik de calcium supplementen van de Etos erbij.

4 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Mijn vk zei dat het prima was en ik voel mij ook goed erbij:)
Teveel vitamine C plas je gewoon uit.. dus zou niet uit moeten maken.

4 jaar geleden

Ik gebruikte voor mijn zwangerschap alleen foliumzuur, nu heb ik het omgeruild voor Gravitamon multivitamine waar alles in zit, wij zijn 6+2 weekjes.

4 jaar geleden

Hier heb ik zovaak van moeten overgeven. Ik slikte deze al voordat ik zwang ...
Oh dat is naar. Ik gebruik het ook al maanden, en nu ook zwanger ben heb ik er gelukkig geen last van

4 jaar geleden

Deze werkt prima zit alles in!

4 jaar geleden

Reactie op Mamaris

Teveel vitamine C plas je gewoon uit.. dus zou niet uit moeten maken.
Precies. Is wateroplosbaar.

4 jaar geleden

Heb alleen foliumzuur als medicijn. Teveel medicijnen voelt voor mijzelf niet goed, maar ik gebruik normaal ook niets.

4 jaar geleden

Uit het bloedonderzoek die ik heb laten doen bij week 4+4 bleek dat ik een behoorlijk te kort aan vitamine D had. Dus nu naast foliumzuur neem ik een pilletje D en daarnaast ook magnesium die ik al jaren neem.

4 jaar geleden

Reactie op Sannekd

Ik gebruik davitamon mama compleet. Zo vaak in de aanbieding 1+1 gratis. ...
Ik gebruik deze ook.. waar zijn ze vaak in de aanbieding? Dat scheelt natuurlijk wel!

4 jaar geleden

Ik slik een multivitamine voor zwangeren en capsule algenolie (vegan alternatief voor omega3)

4 jaar geleden

Compleet Mama met extra omega 3 en visolie, prima product vorige zwangerschap ook gebruikt en mooie waardes gehad, zit alles in

4 jaar geleden

Reactie op triesje81

Compleet Mama met extra omega 3 en visolie, prima product vorige zwangersch ...
heb de normale foliumzuur gekocht die je tot week 10 geloof ik moet innemen. Na week 12 neem ik mama compleet in. Ik vroeg mij eigenlijk af. Er staat dat je waardes goed zijn, over welke waardes gaat dat?? Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. En weet nog helemaal niks hierover.