46 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar hoor! (Hier ook missed abortion) Ik draai hier ook helemaal in door... doe het liefst elke dag een test hoe gek dat ook klinkt. En het helpt niks maar toch..

4 jaar geleden

Ik heb smorgens de test gedaan en toen mijn vriend thuis was om 18.30 uur in de avond de clear blue test. Vanmorgen na 1 week te weten nog een test gedaan en ook positief. Over 3 weken de 1e echo. Ben dan 7.4 dus spannend! Voor ons 1e kindje na 2,5 proberen en via zkh. Hoop het zo voor je🙏🙏

4 jaar geleden

Ik doe ook meer testen hoor. En vond de 2e nog spannender als de eerste! Gewoon voor mezelf. Zeker weten dat het echt positief is en niet vals ofzo. En die testen moeten toch ook op 😇

4 jaar geleden

Reactie op Kleinwondertje

Heel herkenbaar hoor! (Hier ook missed abortion) Ik draai hier ook helemaal ...
Ik voel me zo'n twijfelkont. Mijn man zegt steeds probeer te genieten van de positieve testen maar ik zoek overal iets achter!

4 jaar geleden

Reactie op Angelique89

Ik doe ook meer testen hoor. En vond de 2e nog spannender als de eerste! Ge ...
Haha ik heb er ook per ongeluk iets teveel besteld!

4 jaar geleden

Ik heb er 3 gedaan, vond het zo leuk!🤩

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Ik heb smorgens de test gedaan en toen mijn vriend thuis was om 18.30 uur i ...
Inmiddels vanaf vrijdag elke dag een positieve test gehad. Dus 4 stuks. Waarvan 1 clear blue en die van vandaag was heel duidelijk een streepje!

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Ik heb smorgens de test gedaan en toen mijn vriend thuis was om 18.30 uur i ...
Wauw....2,5 jaar. Wat spannend!

4 jaar geleden

Reactie op JterL12

Wauw....2,5 jaar. Wat spannend!
Ja is het zeker! En nu is het ook zo dat mijn vriend niet mee mag naar de 1e echo.😔 alleen via videobellen... dus wat extra spannend. Merk ook dat ik er heeel veel mee bezig ben. Als ik wel iets voel is het goed. En voel ik een keer een dag niks denk ik meteen dat het mis is. Maak mijzelf ook iedere keer gek door te denken dat het hartje niet zal kloppen met de echo over 2 weken😔

4 jaar geleden

Ik heb er al 5 gedaan ofzo haha. vanmorgen weer twee 🙈. Heb geen symptomen (op wat meer moe en veel jeuk na) dus vindt het zo lastig.

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal. Na een lang traject van ICSI behandelingen waren we vorig jaar eindelijk in verwachting. Met 22 weken is dat mis gegaan 😥. We zijn nu opnieuw in verwachting en ik heb echt ontzettend veel testen gedaan. Ben gewoon ontzettend bang dat het mis gaat en dat ik dan overrompeld word.. ik heb verder ook helemaal niks van symptomen, dus die testen zijn mijn enige houvast. Gelukkig is mijn man heel begripvol, maar het is echt een beetje obsessief 🤭. Gelukkig kan ik al snel terecht bij mijn lieve verloskundige (15 april) voor een echo. Ik hoop zo dat ik het daarna een beetje los kan laten en kan genieten! Heb jij al een afspraak staan voor een echo?

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Ja is het zeker! En nu is het ook zo dat mijn vriend niet mee mag naar de 1 ...
Ja....Ik ben daar ook bang voor. Wat herkenbaar die onzekerheid. Ik weet nog niet of mijn man mee kan, maar verwacht van niet😪

4 jaar geleden

Reactie op JterL12

Ik voel me zo'n twijfelkont. Mijn man zegt steeds probeer te genieten van d ...
Haha ja hier zegt vriend lief precies hetzelfde hoor! Ik kan het denk ik niet geloven tot de echo... en vooral die onzekerheid of alles wel goed gaat enz.. en een test geeft dan toch even die bevestiging...

4 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Ik begrijp je helemaal. Na een lang traject van ICSI behandelingen waren we ...
Ooh wat een spanning moet je voelen zeg. Lijkt me heel spannend. Ja de testen voelen als een bevestiging.... Nee heb nog niet gebeld. Heb pas vrijdag positief getest,was precies dag van menstruatie geweest dus ben net 4wk en 4d. Dus wacht nog even af voor een afspraak ;)

4 jaar geleden

Reactie op JterL12

Ja....Ik ben daar ook bang voor. Wat herkenbaar die onzekerheid. Ik weet no ...
Het is gewoon een rottijd om zwanger te worden /zijn nu.. maar kijk er ook naar uit om over 8 maanden ons grote wonder (hoop ik) vast kunnen houden! Laat je het even weten hoe het met de echo ging? Succes!

4 jaar geleden

Reactie op x_xTessa

Ik heb er al 5 gedaan ofzo haha. vanmorgen weer twee 🙈. Heb geen symptomen ...
Wauw, mooi duidelijk! Hoe ver ben je?

4 jaar geleden

Reactie op Jet4

Het is gewoon een rottijd om zwanger te worden /zijn nu.. maar kijk er ook ...
Dankjewel, dat is het zeker. Jullie ook veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op JterL12

Ooh wat een spanning moet je voelen zeg. Lijkt me heel spannend. Ja de tes ...
Vrijdag was ook mijn NOD! Ben ook 4+4! Heb wel meteen met mijn verloskundige gebeld, heb ik na de doodgeboorte contact mee blijven houden. Ze maakt nu ook een uitzondering met de intake door me langs te laten komen voor een echo op 15 april.

4 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Vrijdag was ook mijn NOD! Ben ook 4+4! Heb wel meteen met mijn verloskundig ...
Ooh wat bijzonder! Wat fijn dat je eerder mag komen! Duimen draaien dus! Ik ga ergens volgende week een afspraak inplannen!

4 jaar geleden

Reactie op JterL12

Wauw, mooi duidelijk! Hoe ver ben je?
Rond de 4+4 waarschijnlijk. Prillie haha!