98 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben uiteindelijk zeer blij dat we een jongen krijgen! Ben al volop opzoek naar leuke pakjes en bretelletjes enzo 🥰

3 jaar geleden

Ik dacht tot de 14 week echt dat het een meisje gaat worden en kon mij helemaal niet voorstellen dat het een jongen gaat worden maar als ze mij het had verteld bij de echt was ik wel blij. Ik was self ook nooit een meisje meisje steeds met jongens spelen. Iedere dag met een gaat in de broeken naar huis en Lego spelen. Zo ben nu echt blij dan ik ik met hem weer zo dingen doen

3 jaar geleden

Ik ben er super blij mee!! Was er vol van overtuigd een meisjete krijgen.. de echo liet toch echt war anders zien😂 ik heb super leuke kleertjes gekocht via fb, kinderroosjes heet het. En ik heb via Kl4vertje stoere army spulletjes gekocht voor de babykamer. Wij hebben army green met olifantjes als 'thema'. Ik vind het zoooooo leuk!! 💙💙💙💙

3 jaar geleden

Dit had ik ook! Ik zag mezelf altijd als een meisjesmoeder, dus ik had echt even tijd nodig om te laten bezinken dat ik een jongensmoeder word! De zeeman heeft een erg leuke Nijntje collectie en bij de Hema heb je ook echt leuke kleertjes! Ik wil niet alles blauw hebben. Mintgroen, roestbruin en okergeel vind ik ook echt leuke kleuren voor een jongetje. Ik ben ook nog op zoek naar leuke webshops en winkeltjes😊💙

3 jaar geleden

Bij olachicka

3 jaar geleden

Ik ben er ook super blij mee babyboyyy💙💙💙👶🏻👶🏻👶🏻

3 jaar geleden

Ik ben er super blij mee!! Was er vol van overtuigd een meisjete krijgen.. ...
Krijg dan geen jongetje maar die collectie van Nijntje bij Zeeman is echt heel erg leuk!

3 jaar geleden

Wij zijn er gisteren achter gekomen na en spannende echo, dat wij in verwachting zijn van een jongentje 💙 De kleine lag heerlijk in kleermakerszit en liet het niet toe dat wij even een kijkje kwamen nemen haha.

3 jaar geleden

Ik ben ook een meisjes mama en heb al een dochter.. ook mijn gevoel klopte een jongen op komst. Nog steeds wennen en ik weet het al 3 weken

3 jaar geleden

Wij hadden wel veel moeite met de naam van de kleine, voor een meisje hadden wij gelijk en naam maar voor en jongen zijn we nu al 9x verranderd haha. Hebben meer hier last van? Dan nog en vraag waar kun je leuke beetje goedkope / betaalbare baby boy kleding halen ?

3 jaar geleden

Ahh leuke verhalen allemaal. Ga binnenkort ook eventjes bij de zeeman kijken.. love Nijntje!

3 jaar geleden

Vandaag precies 13weken ze kan het geslacht nog niet zien wat zou het zijn dames??

3 jaar geleden

Reactie op Kiikiilou

Vandaag precies 13weken ze kan het geslacht nog niet zien wat zou het zijn ...
Wat zou het zijn

3 jaar geleden

Kleertjes.com Schattigebabykleertjes.nl Z8 (de supersale) H&M Primark! Zeeman Wehkamp Kokonoko (leuk merk!) Dirkje kleding is onwijs leuk! Veel opties!

3 jaar geleden

Reactie op lindafocke

Kleertjes.com Schattigebabykleertjes.nl Z8 (de supersale) H&M Primark! ...
Zara ook nog!

3 jaar geleden

Z8 heeft ook hele leuke kleertjes voor jongens! 💙 Binnenkort komt ook de nieuwe wintercollectie er weer aan!

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde vandaag ook er achter gekomen dat we een zoon verwachten 😍❤

3 jaar geleden

Bij nextdirect.com... iig voor wat grotere jongetjes. Is ook heel betaalbaar!

3 jaar geleden

Yes same here! Was echt a shocker dat we een jongetje krijgen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Viv123

Ahh leuke verhalen allemaal. Ga binnenkort ook eventjes bij de zeeman kijke ...
Deze heb ik gekocht 😍