11 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoontje is 2 maand en heeft dit ook! Gisteren was het zelfs iets rood en aan de zijkant een stukje vel eraf! Mijn kraamhulp zei ook dat dit normaal was, maar ook ik ben bang dat de teennagel in groeit..
5 jaar geleden
Hier was dit ook. Ik zag het met 4 weken toen we bij CB waren. De kinderarts daar zei dat we die nagel dan iedere dag moesten insmeren met vaseline. Hoewel ik het soms even vergat, is het nu uiteindelijk weer redelijk goed.
Maar ik moet wel zeggen dat het eerst erger is geworden voor het beter werd
5 jaar geleden
Mijn zoon had dit ook.. na een aantal weken werd eerst de teen van zijn ene voetje rood en gevoelig, maar dat was mer 2 dagen over.. vervolgens begon de ander ook & daar kwam zelfs pus uit toen ik voorzichtig op zijn nageltje drukte..Toen heb ik de huisarts gebeld & heb er een zalfje voor gekregen, 5dgn gesmeerd en het zag er weer goed uit..
Inmiddels zijn de nageltjes er over heen gegroeid
5 jaar geleden
Mijn zoon had dit ook. Je ziet ook dat een deel van de nagel een heel dun 'verlengstuk' van de nagel heeft, dat gewoon over de huid ligt, maar geen nagel lijkt, als je begrijpt wat ik bedoel. Een heel dun velletje van de nagel, zeg maar... Het gaat vanzelf groeien. Ondertussen kan ik zijn teennagels gewoon knippen, en ziet het er normaal uit.