82 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind er 2 mooi, voor ons de eerste, na een lang traject. " Een stille wens werd een diep verlangen, lieve .... jij hebt onze hoop door geluk vervangen" " je bent volmaakt, zo lief en klein. De wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn" Maar heb nog niet het waaauw gevoel dus ga nog even verder kijken en zoeken

3 jaar geleden

Vanuit onze driejarige die eigenlijk een zusje wilde. Een eerste ideetje: "Ik hoopte op roze in de taart, later make-up in plaats van een baard. Toen werd het toch opeens blauw, Maar dat geeft niet, want ik houd van jou."

3 jaar geleden

Ik neig nu veel erg naar "Grote avonturen beginnen klein". Wij houden namelijk erg veel van reizen en het is onze eerste

3 jaar geleden

Deze, Of... We believe ... we believe in you💖 Omdat haar naam ‘geloof’ betekend 🥰

3 jaar geleden

Wij weten het nog niet wat het wél wordt, maar deze wordt het zeer zeker niet: Wil je teentjes komen tellen, graag even bellen! Die stond bij kennissen erop en we vonden het vreselijk.

3 jaar geleden

Wij weten het nog niet wat het wél wordt, maar deze wordt het zeer zeker ni ...
Tenenkrommend!😂

3 jaar geleden

Drie kindjes voor altijd samen en toch zo heel apart met ieder een eigen plekje een plaatsje in ons hart. *vier kindjes ipv 3 kindjes 🥰

3 jaar geleden

Als je iets voor een "3e" keer beleeft, lijkt het al snel heel gewoon. Behalve als je het leven schenkt aan een dochter of een zoon

3 jaar geleden

“Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij” Of “Zo klein, zo lief, zo mooi, zo van ons” 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Delbertse

“Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij” Of “Zo klein, zo lief, ...
Totdat je een 2e kind krijgt? Of wordt die minder mooi? 😜😜

3 jaar geleden

Reactie op Tannelanne

Als je iets voor een "3e" keer beleeft, lijkt het al snel heel gewoon. Beh ...
Als je '3e' tussen dubbele komma's in de lucht plaatst, dan is het niet echt gebeurd. Althans dat betekenen de dubbele komma's. :)

3 jaar geleden

M’n ouders hadden opt kaartje voor mij en m’n broer staan: dankbaar en blij. En bij m’n broertje stond dankbaar en heel blij 😂😂 Wij hadden bij onze eerste: Zo klein maar onze liefde zo groot.

3 jaar geleden

Wij zetten volgende erop, is ons tweede kindje: Opnieuw dat heerlijke gevoel van blij, trots en overgelukkig zijn.

3 jaar geleden

Wij weten het nog niet wat het wél wordt, maar deze wordt het zeer zeker ni ...
Of.... beschuit met muisjes komen eten? Laat het papa of mama eerst even weten.. Zoiets 😂 Staat ook bij iedereen

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Of.... beschuit met muisjes komen eten? Laat het papa of mama eerst even ...
Ik word daar persoonlijk heel kriebelig van.

3 jaar geleden

We sturen iedereen een appje. Niets geboortekaartjes.....

3 jaar geleden

Als je '3e' tussen dubbele komma's in de lucht plaatst, dan is het niet ech ...
Ik bedoelde ermee dat je 3e ook kunt vervangen voor 2e , 4e 5e enz

3 jaar geleden

Ik word daar persoonlijk heel kriebelig van.
Ja snap ik.. ik ook hoor en iedereen heeft het daarom vind ik het al niet meer leuk. Maarja wat zet je dan neer? We hebben of even gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Ja snap ik.. ik ook hoor en iedereen heeft het daarom vind ik het al niet m ...
Moet het per se rijmen en/of liefelijk zijn omdat het een geboortekaartje is? Moet je dit ook vermelden? Komen mensen anders zonder melding vooraf langs. Het is mijn eerste kind. Help. 🙈😄

3 jaar geleden

Wij willen sowieso deze erop.. vanuit onze dochter..