39 Reacties
5 jaar geleden
Infofilter? Bestaat dat nog?
Ik wist het!! Blij dat ik geen enkele blije box heb aangevraagd.
5 jaar geleden
https://www.consumentenbond.nl/zwanger/gratis-babypakketten
Hopelijk heb je hier wat aan.
5 jaar geleden
Bel-me-niet-register aanmelden. Ik heb eigenlijk alle boxen aangevraagd doe je kon aanvragen en werd alleen maar gebeld plat gebeld door een smallsteps callcenter omdat WIJ mijn nummer had door gegeven aan hen. Ik heb die vrouw heel duidelijk gemaakt dat dit tegen de AVG wet in gaat. Zij gaf aan dat ik mij dan voor het register in moest schrijven. Toen ik aangaf hier al in te staan en dat dit dus betekent dat bedrijven niet zomaar mijn nummer mogen door spelen was ze uit geluld.
5 jaar geleden
Ik werd de eerste keer gebeld door een mevrouw die een ouders van nu abonnementje wilde verkopen en zelfs onaardig deed toen ik nee zei. Vervolgens blijven hangen en bel me niet opnieuw aangemeld en gebruik gemaakt van het recht van verzet. Daarna niet meer gebeld. Mijn mailbox daarentegen.... pffffoee
5 jaar geleden
Even inschrijven bij belmeniet register. Heb ik ook gedaan en nooit meer telefoon gehad
5 jaar geleden
Bel-me-niet-register aanmelden. Ik heb eigenlijk alle boxen aangevraagd doe ...
Nee klopt niet. Ze mogen je niet zomaar bellen als je in het bel me niet register staat Maar bij aanvraag van de boxen ga je akkoord met de voorwaarden, daarin staat dat zij contact met jou mogen opnemen. Eigen keus de boxen aan te vragen maar dan snap ik het gezeur over telefoontjes en mailtjes niet. 1 telefoontje per instantie, netjes aangeven geen interesse te hebben en het stopt. Hetzelfde voor de mails van de instanties en partners daarvan, onderaan kan je je gewoon afmelden. Hier ook alle boxen aangevraagd en alles weer afgewimpeld, klaaaarrr!
5 jaar geleden
Ik sta al sinds jaar en dag in het bel me niet register maar wordt nog steeds tig keer per dag gebeld. Helaas steeds door andere nummers dus blijf maar blokkeren
5 jaar geleden
Daarom vraag ik geen boxen meer aan..bij vorige 3 zwangerschappen wel gedaan.
Af en toe nog steeds gebeld en mijn kinderen zijn inmiddels 8, 6 en 4...nou ik vraag mooi niets meer aan voor mijn vierde kindje
5 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ik sta al sinds jaar en dag in het bel me niet register maar wordt nog stee ...
Volgens mij verwijder je jezelf uit de registers op het moment dat je de algemene voorwaarden accepteert. Althans het zou mij niets verbazen als dat de manier is om weer te kunnen spammen want wie leest de algemene voorwaarden nou?
5 jaar geleden
Ik heb ze op de bloklijst gezet, dan krijg ik alleen een melding. Dat heeft 3 weken geduurd.. Met inspreken van je voicemail, ze kunnen gelukkig m'n achternaam niet uitspreken dus werd steeds grappiger.. Maar ze zijn nu gestopt!
5 jaar geleden
Begin werd ik paar keer gebeld, nu al een tijdje niet gelukkig. Ik zat wel aan 2 abonnementen vast helaas, die heb ik ook maar meteen opgezegd..pure geldverspilling! Vraag nooit meer een box aan, er zit toch altijd bijna niets nuttigs in, vooral blokker was waardeloos!!
5 jaar geleden
Alles aangevraagd wat kon en ben 0x gebeld.. oh ja 1x maar toen werd erbij vermeld dat ze 1x telefonisch contact zouden mogen opnemen. Dat hebben ze netjes 1x gedaan daarna niet meer.
5 jaar geleden
Ik denk dan dat het van prenatal en blokker afkomstig is. Hier niks na de babydumpbox