Termijn aanpassen

Lotje1
12 dagen geleden
Volgen
Ik vroeg me af of jullie na het bezoek aan de gynaecoloog jullie termijn aanpassen naar de meting van de echo of gewoon blijven verder rekenen zoals de eigen berekening op basis van laatste menstruatiedatum. Bij mij zou dat 3 dagen meer zijn maar bij sommige scheelt dit soms echt meer dan een week. Daarmee dat ik me dit afvroeg.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Margriet89
12 dagen geleden
Ik persoonlijk de meting van de arts. Het kan altijd zijn dat je eisprong wat eerder of later is dan jezelf denkt. Het wordt gebaseerd op ong 2wk naar je menstruatie maar ik weet dat dat bij mij totaal niet klopt🤗
  • Rapporteren
Kimm91
12 dagen geleden
ik van de verloskundige,want volgens berekening zou ik dan nu al rond 14/ 15 weken zijn terwijl ik 9 weken zwanger ben. termijnecho is op 5 juni en dan wordt er nog even goed naar gekeken.
  • Rapporteren
MamaKate
12 dagen geleden
Volgens menstruatie zou mijn datum 1 dec zijn, maar volgens mijn termijn echo is het 28 nov. Niet een groot verschil en daarnaast houd ik mij daar niet aan vast, aangezien de kans vrij klein is dat ze op die datum geboren worden.
  • Rapporteren
Daisyk89
12 dagen geleden
De meting van mijn verloskundige en eigen meting schelen 1 dag. Ik dacht 16 december, zij dacht 17 november. Het is net hoe ze meten en ik hou me er niet aan vast. De kans is zo klein dat onze kleine op die precieze datum komt.
  • Rapporteren
AGNTK
12 dagen geleden
Waarschijnlijk zul je de datum van de arts moeten aanhouden, want ik verwacht dat die datum komt te staan op de zwangerschapsverklaring die je aan je werkgever moet overhandigen. Voor jezelf kun je natuurlijk een andere datum in gedachten houden.
  • Rapporteren
Suus6
12 dagen geleden
Met 12 weken wil ik het wel aanpassen. Tot die tijd m’n eigen berekeningen... Hoorde van m’n zus dat ze heen en weer terug gezet is tot 20 weken zelfs.
  • Rapporteren
Mama24
12 dagen geleden
Reactie op Daisyk89
De meting van mijn verloskundige en eigen meting schelen 1 dag. Ik dacht 16 december, zij dacht 17 november. Het is net hoe ze meten en ik hou me er niet aan vast. De kans is zo klein dat onze kleine op die precieze datum komt.
Dat scheelt wel heel veel haha!
  • Rapporteren