Test verslaving 😂

Shirls
2 maanden geleden
Volgen
Zijn er nog meer dames die niet "kunnen" stoppen met testen? Ik test nu al een ruime week positief. Vandaag eindelijk de 'knaller' in handen die ik zo graag wou en nog denk ik er aan weer nieuwe te halen voor morgen..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Maisje
één maand geleden
Same! 😅 geeft een wat geruster gevoel en maar vooral om te zien of de streep donkerder wordt..
  • Rapporteren
Alicia89
één maand geleden
Na hoeveel weken denk je dat je gaat stoppen met testen? Ik zie t vaker voorbij komen en ik word er een beetje onzeker van. Ik ben iets ruim 6 weken en heb eigelijk niet meer getest nadat ik de eerste week er 4 positief had. Blijven jullie testen tot aan de echo? Wist eigenlijk niet dat vrouwen dit deden, tis de eerste keer voor mij haha. Groetjes
  • Rapporteren
LaLuna90
één maand geleden
Oh wat fijn! Ben ik niet de enige, nu had ik ook een onregelmatige cyclus dus was alvast begonnen met de extra vroege tests. Vandaag een “normale” test gedaan en dat was gelijk ook een knaller. Ik ga alleen morgen nog de digitale test doen die ik heb liggen en dan stop ik ermee... denk ik 😅
  • Rapporteren
Esmaisy
één maand geleden
Reactie op Alicia89
Na hoeveel weken denk je dat je gaat stoppen met testen? Ik zie t vaker voorbij komen en ik word er een beetje onzeker van. Ik ben iets ruim 6 weken en heb eigelijk niet meer getest nadat ik de eerste week er 4 positief had. Blijven jullie testen tot aan de echo? Wist eigenlijk niet dat vrouwen dit deden, tis de eerste keer voor mij haha. Groetjes
Ik ben 6w4d en heb met 5w1d getest en 5w3d. Ik vind dat je jezelf niet te gek hoeft te maken met die testen;) Ieder zijn ding natuurlijk
  • Rapporteren