Hi,
Hier ben ik weer.
Ben druk bezig met aydens verjaardag organiseren. Maar heb geen flauw idee wat leuke hapjes zijn. Heeft iemand tips?
Hij heeft jungle/Safari zuid Afrika als thema. Heb palmboom prikkertjes gehaald om fruit aan te zetten. Maar wat kan ik er nog meer bij serveren? En wat moet ik als avondeten serveren? Mijn hele familie komt.
Wij hebben het qua tijd van 2-5. En hebben natuurlijk taart, ik zat er aan te denken om iets van bladerdeeg hapjes en wraps ofzo te maken.. Ik vind het ook zo lastig 😂.
Ik zou met warm eten niet te moeilijk doen denk ik. Lekker soepje ofzo met zelf gemaakte focaccia
Bladerdeeg met tonijn is een goed idee. Kan partijtjes maken! En wraps met zalm. Top idee. Ja ik kom uit een Marokkaanse familie, bij ons moet alles weer zo uitbundig. Als het aan mij lag was ik zeker voor een soepje en focassica gegaan!
Ohjaaa haha dan moet het wat uitgebreider ja haha. Dan zou ik misschien even googlen voor zuid afrikaans eten! En wat verschillende dingen klaar maken, soort idee als een rijsttafel ofzo!
Hier is ook al een topic over, wie weet kan je hier ook wat inspiratie uit halen. ☺️
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/hapjes-voor-verjaardag-02PMRy?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Ik ga dit Serveren met pasteitjes, salade en nog een paar kleine frituurhapjes. En bij de taart doe ik alcoholvrije pino colada en wat kleine fruithapje geprikt aan een palmboomprikker.