6 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem, huurhuis en niet geïsoleerd. Heb hem vannacht een romper met korte mouwen, dunne pyjama met lange mouw en lange broek en een winterslaapzak. Het was 18 graden op zijn kamer. Mijn kind is dan wel een koukleum moet ik zeggen hoor. Hij voelde precies goed aan, dus ik hoop dat dit nog zo blijft totdat het echt kouder wordt. Ik durf hem namelijk nog niet onder een dekbed te leggen.
2 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Hier hetzelfde probleem, huurhuis en niet geïsoleerd. Heb hem vannacht een ...
Jaaaa vreselijk he.. 😩 mijn zoon heeft het dus snel warm. Dus vind een winterslaapzak misschien nog wat te warm. Vind het maar lastig allemaal! Vooral het wel dekbed halen of niet
2 jaar geleden
Ik heb m'n zoontje vannacht een winter slaapzak zonder mauwen aangetrokken en een peuter dun dekbed. Deze doe ik strak om onder z'n matras en blijft netjes zitten. Vanmorgen trof ik 'm zoals die lag aan. Hij draait z'n hoofdje maar blijft wel op z'n plek liggen.
2 jaar geleden
Ik vraag wat ze wil een pyjama met lange mouwen of korte. Ze heeft nu inmiddels al een pyjama met lange mouwen en broek met lange pijpen aan.
En ze heeft vannacht voor het eerst onder een dekbedje geslapen. Dit ging goed. Eenmaal dat ze het goed warm had heeft ze het dekbedje aan de kant geschoven, en is er later tegenaan gaan liggen. Zocht toch de warmte op.
Ze heeft een setje aan, boxertje met hemd, lange pyjama en dan een dekbedje.
Word in december 2, kan het zelf goed aangeven. Ik vraag wat ze wil en zegt duidelijk ja of nee.
Het regelt zichzelf allemaal.
Uiteraard vraag ik het vlak voor ze naar bed gaat, wat voor pyjama madam wil 😉
2 jaar geleden
Je hebt winterslaapzakken met verschillende tog waardes, je zou kunnen kijken naar een winterslaapzak met een tog waarde lager dan wat hij nu draagt.
Ik gebruik nog geen dekbed, daar is de mijne nog niet klaar voor, ik zie hem nog niet zelf zijn dekbed over hem heen trekken wanneer hij het koud krijgt