23 Reacties

5 jaar geleden

Onze meid deed het ook maar dat kwam/komt door reflux

5 jaar geleden

Ze ontdekken alles van hun lichaam ook t tongetje hoort erbij! Met je tong maak je geluiden

5 jaar geleden

Hier ook alsmaar de tong idd

5 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Onze meid deed het ook maar dat kwam/komt door reflux
Ja daar moest ik ook aan denken.. ik zal het vlg week eens navragen bij de osteopaat. Hebben jullie hier nog iets mee gedaan?

5 jaar geleden

Hier doet ze het ook. Is soms het ergen slikken maar ze steekt ook beetje haar tong uit als ze "druk bezig of soort van geconsentreerd " mijn oudste doet dit ook 😅

5 jaar geleden

Onze man (bijna 14 weken) doet het nu ook, vooral als hij aan het kletsen is 😂

5 jaar geleden

Dacht dat dit door reflux kwam.

5 jaar geleden

Ja daar moest ik ook aan denken.. ik zal het vlg week eens navragen bij de ...
Ik heb mij er nooit ‘zorgen’ om gemaakt maar er waren hier meer klachten waardoor we uiteindelijk bij de HA zijn beland. Na een aantal weken toch medicatie gaan proberen en dat geeft rust. Tong uitsteken doet ze wel nog steeds hoor maar daar heeft ze zelf geen last van haar maagzuur is alleen minder zuur nu.

5 jaar geleden

Begin van praten

5 jaar geleden

Ons zoontje deed dit door reflux, maar nu doet hij het ook omdat mijn man hem dat heeft geleerd 🤣 ik zie wel duidelijk het verschil. Hij doet het nu om te spelen, communiceren want hij lacht er ook altijd bij 😁

5 jaar geleden

Ik doe het bij hem vanaf de geboorte al, en nu steekt hij ook zijn tong uit als ik het doe😂 hij deed het eerst alleen bij mij en mn man, maar sinds gister ook bij mn vriendinnen😂🥰🥰

5 jaar geleden

Me dochter doet dit ook, vooral tijdens t brabbelen en glimlachen. Haar tong komt helemaal naar buiten en ook als je kusjes geeft 😂

5 jaar geleden

Hier ook eene die het al weken geweldig vind om dit te doen.😅

5 jaar geleden

Hier ook eene die het al weken geweldig vind om dit te doen.😅
Super leuke foto ! Een en al ondeugd haha

4 jaar geleden

Doet jullie baby dit nog? Die van mij wel 🙈

4 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Doet jullie baby dit nog? Die van mij wel 🙈
Met de fles in zijn mond doet ie het. Bij hem is dat de mededeling dat hij niet meer wil drinken

4 jaar geleden

Bij mij ook vaak na een voeding als hij loslaat, ook als teken dat hij genoeg heeft gehad😊

4 jaar geleden

Onze kleine meid doet dit af en toe. Volgens mij vindt ze het apart voelen dat ze nu twee ondertandjes heeft 🤣 Ze gaat er namelijk met haar tong overheen en steekt haar tong niet helemaal uit 👅.

4 jaar geleden

Hier nog steeds 😅

4 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Hier nog steeds 😅
Wat een schattige foto haha! Hier steekt hij zijn tong nog niet uit 😅