16 Reacties

4 jaar geleden

Cocomelon doet hier wonderen, op netflix en you tube. Andere filmpjes zijn maar kort boeiend. Wellicht heb je er iets aan 😊

4 jaar geleden

Alleen als ik de troetelbeertjes aanzet op Netflix, en de liedjes van zappelin, maar voor de rest maalt ze er ook niet om hier, en dat huis overhoop halen klinkt hier ook erg bekend, en echt overal opklimmen alle kasten open trekken, we zijn hier lekker op onderzoek uit elke dag

4 jaar geleden

Hier alleen juf roos en dan maximaal 15 min

4 jaar geleden

Beeld Ellen met opa en oma vindt mijn zoontje nog wel een paar minuten leuk. En als zuslief op de tablet of telefoon even een filmpje kijkt na schooltijd is het vooral leuk om die filmpjes weg te drukken. Als ik even tv kijk, doet hij hem uit.... Helaas, geen momentje rust met deze druktemakers ondeugd 😅

4 jaar geleden

Hier doen alleen de filmpjes met liedjes het goed. Een verhaallijn volgen dus niet.

4 jaar geleden

Mijn zoontje wil alleen maar bumda kijken is gelukkig ook maar 5 minuten. Muziek luisteren vind hij dan wel weer heel leuk

4 jaar geleden

Hier vraagt ze om muziek.. Om filmpjes met liedjes. Zodra het een verhaal is, gaat ze er zo bij weg.

4 jaar geleden

Mijne had dit ook tot bing voorbij kwam🙈 of bumba

4 jaar geleden

Ons zoontje vindt liedjes wel leuk, maar kijkt liever iets met een verhaallijn. Zoals puppy fisherprice(leerzaam), baby jake (vreselijk, maar hij lacht zich suf) en Bing. Mijn man en ik zijn goed ziek van corona en dit is voor nu en uitkomst en schermtijd zijn we even vergeten.

4 jaar geleden

Reactie op MarjolijnH

Beeld Ellen met opa en oma vindt mijn zoontje nog wel een paar minuten leuk ...
Haha, dit komt wel overeen! Indd, op de telefoon of tablet wordt alleen maar getikt en “geswipet” Dus dan zijn de filmpjes al binnen een paar tellen weg 😄 Geen rust it is 😛

4 jaar geleden

Hier is alleen maar bumba🙄. Als ik de slaapkamer sochtends open maken is het ook niet heej mama nee het is bumbaa? Maar ze mag 15min perdag even bumba kijken en dan kan mama even de stofzuiger erdoorheen sjezen. Dan hoor ik ook niet die afschuwelijke bumba🤣🤣🤣

7 maanden geleden

Vanaf welke leeftijd gingen jullie kinderen wél iets kijken op tv? Voor langer dan 30 seconden? 🤣 Ons zoontje is bijna 1,5 en kijkt niks. Hooguit 2 minuten Bumba en dat is zeldzaam. Meneer breekt de hele tent af en het zou heel fijn zijn als hij 10 minuutjes ergens naar zou willen kijken zodat wij even iets in het huishouden kunnen doen. 😬

7 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Vanaf welke leeftijd gingen jullie kinderen wél iets kijken op tv? Voor lan ...
Met 2 jaar een filmpje van juf Roos. Nu met 4 jaar zou ik willen dat hij geen tv wil kijken 🙈 Tot 2 jaar oud biedt je ook beter geen tv aan hoe onhandig dat soms ook is. Probeer het huishouden samen te doen (eigen stofzuigertje, doekje etc) en anders te beperken tot de avond als de kinderen op bed liggen.

6 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Met 2 jaar een filmpje van juf Roos. Nu met 4 jaar zou ik willen dat hij ge ...
Oh well. Dan hebben wij nog even te gaan 🤣. Betreft het huishouden samen doen, dat probeer ik ook wel. Sorfzuigen gaat opzich wel maar de rest is nog niet echt te doen. En in de avond heb ik er geen zin in want ik wil ook nog kunnen sporten of even chillen als de kinderen op bed liggen haha

6 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Oh well. Dan hebben wij nog even te gaan 🤣. Betreft het huishouden samen d ...
Oh wat mis ik die tijd dat er iets van de avond overbleef 🤣🤣🤣 met 1 kind hadden we een 20.00 uur regel. Tot dan actief bezig in huis en daarna op de bank. Met 2 kinderen is het hier een keuze of het huishouden of op de bank…of huishouden en dan op de bank, terwijl we op bed moeten….het bed verliest hier vaak (als het huishouden verliest dan verliest het bed het teveel nachten achtereen).

6 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Oh wat mis ik die tijd dat er iets van de avond overbleef 🤣🤣🤣 met 1 kind ...
Haha hier is het over het algemeen om 19:30 uur rustig en liggen beide kids op bed. Als ik ga sporten wil ik voor 20:00 uur in de sportschool staan want anders ben ik zo laat thuis. Ik vind het fijn om na het sporten nog even op de bank te kunnen ploffen. Vaak ga ik pas rond 22:30 uur richting boven om mij klaar te maken voor bed. Geen tijd voor huishouden dus 🤣. Dus hoe fijn als je kind dan eventjes filmpjes wil kijken zodat je tussendoor wat kan doen overdag.