11 Reacties
2 jaar geleden
Alleen als ik de troetelbeertjes aanzet op Netflix, en de liedjes van zappelin, maar voor de rest maalt ze er ook niet om hier, en dat huis overhoop halen klinkt hier ook erg bekend, en echt overal opklimmen alle kasten open trekken, we zijn hier lekker op onderzoek uit elke dag
2 jaar geleden
Beeld Ellen met opa en oma vindt mijn zoontje nog wel een paar minuten leuk. En als zuslief op de tablet of telefoon even een filmpje kijkt na schooltijd is het vooral leuk om die filmpjes weg te drukken. Als ik even tv kijk, doet hij hem uit.... Helaas, geen momentje rust met deze druktemakers ondeugd 😅
2 jaar geleden
Hier doen alleen de filmpjes met liedjes het goed. Een verhaallijn volgen dus niet.
2 jaar geleden
Mijn zoontje wil alleen maar bumda kijken is gelukkig ook maar 5 minuten. Muziek luisteren vind hij dan wel weer heel leuk
2 jaar geleden
Ons zoontje vindt liedjes wel leuk, maar kijkt liever iets met een verhaallijn. Zoals puppy fisherprice(leerzaam), baby jake (vreselijk, maar hij lacht zich suf) en Bing. Mijn man en ik zijn goed ziek van corona en dit is voor nu en uitkomst en schermtijd zijn we even vergeten.
2 jaar geleden
Hier is alleen maar bumba🙄. Als ik de slaapkamer sochtends open maken is het ook niet heej mama nee het is bumbaa? Maar ze mag 15min perdag even bumba kijken en dan kan mama even de stofzuiger erdoorheen sjezen. Dan hoor ik ook niet die afschuwelijke bumba🤣🤣🤣