58 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nog zoekende, zodra ik iets heb zal ik het delen. Maar gaat jouw dochter ook naar een andere groep? Hier wel namelijk, het is ook meteen een soort afscheid van deze fantastische leidsters. Dus ik denk daar ook iets mee te gaan doen, al weet ik nog niet zo goed hoe haha.

2 jaar geleden

Hi! Mijn dochter wordt in december ook 2 en gaan dan direct naar een andere groep ook. Ik heb puzzeltjes besteld voor de kids en moet nog wat verzinnen voor de juffies. Had wel een leuk idee gezien op de instagram van Labelzeev.

2 jaar geleden

Vorig jaar had ik sneeuwpopjes gemaakt van mini rijstewafeltjes. Perfect voor onze winterkindjes. Voor dit jaar denk ik aan een giraffe gemaakt van een lange maisvinger of iets anders in een jungle thema zeg maar. Andere idee毛n (maar gaan wij niet doen maar deel ze graag) zijn bijvoorbeeld een vlinder van rozijntjes. Doe rozijntjes in een zakje. Knijpertje als vlinder versieren en in het midden het knijpertje doen. Vlinder van papier met op de vleugels kleine maisvingers. Schildpadje van papier met als schild een doosje rozijntjes/bakje fruit. Banaan met een aapje (knuffeltje of van papier) eromheen. Als je wilt kan ik van wat je leuk vindt een foto hier in het topic zetten 鈽猴笍

2 jaar geleden

Wij gaan denk ik voor voorleesboekjes. En badeendje. Denk dat ik dan boekje met blauw papier inpak en het eendje op een lelieblaadje.

2 jaar geleden

Ik wil tijgers maken van mandarijnen, weet nog niet precies hoe馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ik wil tijgers maken van mandarijnen, weet nog niet precies hoe馃ぃ
Zo kan je dat maken 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Zo kan je dat maken 馃槉
Ik ben altijd bang dat ik dit soort traktaties mee krijg naar huis zonder het te weten en dan 1 week later de tas open trek en dan een rotte mandarijn aan tref. Ik open namelijk alleen de tasjes als er vieze kleertjes in zitten. 馃ぃ omdat ik verder niets uit de tasjes nodig heb. Schriftje is digitaal.

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Vorig jaar had ik sneeuwpopjes gemaakt van mini rijstewafeltjes. Perfect vo ...
Superleuk allemaal! Foto鈥檚 zijn altijd welkom! 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Superleuk allemaal! Foto鈥檚 zijn altijd welkom! 馃榿
Even in het mini. Anders is het gelijk zoveel fotospam

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Disclaimer! Dit zijn traktaties van anderen maar waarvan ik de foto鈥檚 bewaar in een mapje als inspiratie voor uitdelen

2 jaar geleden

Dit aapje 馃悞 met een banaan ertussen 馃崒

2 jaar geleden

Bij mama'sfeestdingen.nl hebben ze leuke betaalbare traktaties

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Ohh wat een leuke dingen 馃槏 Hier moet het alleen nu weer voorverpakt zijn en gezond 馃槹

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ohh wat een leuke dingen 馃槏 Hier moet het alleen nu weer voorverpakt zijn ...
Tijgertjes van mandarijn Schildpad met een doosje rozijntjes of doosje klei Rijstwafels als vlinder/lieveheersbeestje (zijn per 3 stuks verpakt ook te koop) In welk thema zit je te denken? Ik denk met liefde voor je mee 馃槉

2 jaar geleden

Feestvarkens van mandarijn... Mandarijn met een varkensgezichtje en een hoedje op

2 jaar geleden

Reactie op Larah Pndr

Hi! Mijn dochter wordt in december ook 2 en gaan dan direct naar een andere ...
Check wel even of dit mag... Bij onze opvang mogen geen cadeautjes, wordt gewoon mee terug naar huis gegeven...馃し

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Tijgertjes van mandarijn Schildpad met een doosje rozijntjes of doosje klei ...
Nou ik was eigenlijk nog niet zo ver. Heb deze week een traktatie in elkaar gedraaid voor als ze grote zus wordt (nu 37 weken zwanger). Maar bedacht me door dit topic dat het straks ook weer trakteren is als ze jarig is natuurlijk 馃檲

2 jaar geleden

Check wel even of dit mag... Bij onze opvang mogen geen cadeautjes, wordt g ...
Ik zou ook echt niet willen dat mijn dochter met allemaal kado鈥檚 thuis zou komen, goed beleid vind ik persoonlijk.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik zou ook echt niet willen dat mijn dochter met allemaal kado鈥檚 thuis zou ...
Bij ons mag het wel maar ik ben er geen fan van. Ik vind persoonlijk dat er hele gekke dingen worden getrakteerd zoals snoep, koek, chips en speelgoed dat niet geschikt is voor kinderen onder de 3 jaar (meestal troep van de action). Vervolgens heb ik thuis drama omdat hij zn traktatie niet mag hebben van mij. Misschien ben ik ouderwets en iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuzes maar ik vind het veel leuker als er gewoon wordt getrakteerd op fruit, rozijntjes, soepstengels, etc zodat de kindjes het op de opvang gezellig kunnen opeten.

2 jaar geleden

Check wel even of dit mag... Bij onze opvang mogen geen cadeautjes, wordt g ...
Wat grappig dat dit overal anders is. Bij ons hebben ze liever geen snoep/koek maar alles wordt altijd netjes in de tasjes mee gegeven zodat ouders thuis kunnen beslissen hoe of wat. Wat mogen jullie dan wel geven?