58 Reacties
2 jaar geleden
Wat bedoel jij met allemaal cadeaus? Er worden bij ons op de opvang regelmatig van die kleine voorleesboekjes getrakteerd etc. Snap het probleem niet zo goed aangezien het alleen maar leerzaam is voor de kleintjes?
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Wat bedoel jij met allemaal cadeaus? Er worden bij ons op de opvang regelma ...
Er is geen probleem.. alleen een andere visie, mening, kijk op het feit dat kado’s gegeven worden of dit nu voorleesboekjes zijn of iets anders. Ik vind dat namelijk niet nodig en overbodig. Ik wil mijn kind liever niet opvoeden met dat het altijd maar wat krijgt, dat mag toch?
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Er is geen probleem.. alleen een andere visie, mening, kijk op het feit dat ...
Hi Mooni, dat kan zeker. Mijn bericht was ook niet onaardig bedoeld. En zeker wat je zegt het is niet nodig om altijd maar wat te krijgen maar voor een verjaardag is het denk ik toch wel bijzondere feestdag die met kleine cadeautjes of eetbare traktaties gevierd mag worden.🤗
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Wat bedoel jij met allemaal cadeaus? Er worden bij ons op de opvang regelma ...
Bij ons zijn het soms ook knuffels, bellenblazen, kleurpotloden, krijtjes, klei, ballonnen, een plastic buldozer(!), badeendje, dobbelstenen, rammelaar, ballonnen, en ik vergeet vast nog iets.
Ik vind het overdreven en het voelt dan alsof ik weinig geef als ik mijn zoontje gewoon op mandarijntjes oid laat trakteren.
2 jaar geleden
Ik ga dit maken. Ik vind het leuk om te knutselen. Er zitten rozijntjes in, voor alle kindjes een wagon.
Ik vind een traktatie maar iets om de verjaardag vorm te geven. Het gaat wat mij betreft om de aandacht voor de jarige, een liedje, samen vieren, een hapje zoals een mandarijn of eierkoek erbij maakt het in mijn ogen gezellig.
2 jaar geleden
Reactie op mooni
Er is geen probleem.. alleen een andere visie, mening, kijk op het feit dat ...
Nu je het zo zegt en ik denk er over na, dan denk ik hè daar zit eigenlijk best wel wat in wat je zegt. Als wij visite krijgen voor onze verjaardag dan geven we ze toch ook een hapje en een drankje? En geen cadeautje..😀