12 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een van smoby met 2 treden. Is echt een kleintje, maar daarom zijn we niet bang om hem alleen in de tuin te laten. Hij kan hier prima alleen af en mocht het eens mis gaan valt hij niet zo hoog. Moet ook eerlijk zijn dat we volgend jaar voor hem dan verder moeten kijken, maar dan kan de jongste erop🤭.
Wij hebben hem via markplaats gekocht voor een prikje, vooral voor zo'n korte tijd vonden we beetje zonde om nieuw te kopen🙈🤭
2 jaar geleden
Ik heb er een bij Lidl gekocht. Vind hem super handig; bovenop een hoge leuning en hij is lekker breed. Hij kan er dus lekker lang mee doen
2 jaar geleden
Little Tikes met 5 treden tweedehands van marktplaats gehaald. Is nog een beetje hoog, maar gaat een stuk langer mee dan de kleine variant. Kleine kan er al zelfstandig op en af.
2 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar deze gekocht voor onze oudste (die was toen net 3) en de jongste glijdt met onze hulp er al vanaf maar vindt het vooral geweldig om er onderop te gaan zitten 🙊 dus op het oranje stuk zeg maar.
2 jaar geleden
Wij hebben zo'n heel goedkoop glijbaantje van ik geloof €15. Prima voor onze zoon, maar we gebruiken hem wel alleen op het gras, want zo heel stabiel is hij niet (is nog nooit omgevallen maar dat zou wel kunnen gebeuren)
Mijn moeder heeft ongeveer dezelfde, maar dan van €40, daar loopt de trap wat breder uit en heeft aan de onderkant een breder stukje, dus die staat wat stabieler...
Maar voor nu, deze leeftijd, vind ik die goedkope prima, want hij zal volgende zomer wel een hogere glijbaan willen
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Weet je ook waar je die vandaan heb?
Paradiso toy glijbaan heet ie. Prijzen verschillen heel erg per site, in januari hebben wij hem gekocht voor ongeveer €15/€16, als ik m nu Google dan is de goedkoopste €21 (en dezelfde bij bol €40) dus ff goed opletten waar je besteld