10 Reacties
5 jaar geleden
Heb de Free to grow.. die ander ken ik niet, dus geen vergelijk. Vind deze heel fijn. Kun je tenminste zelf makkelijk omdoen.
5 jaar geleden
Het enige verschil is dat de free to grow twee standen heeft: naar je toe en op de rug. Waar de explore er drie heeft: ook nog voor van je af. De verkoper gaf aan dat dit een consumentending was aangezien er vraag was naar draagzakken waar een baby van je af kan kijken. Voor de rest geen verschil.
5 jaar geleden
Vraagje over de Free to grow. Vandaag voor het eerste de kleine man er in gedaan. Alles op de kortste en kleinste stand, want meneer is nog erg klein. Beentjes/kontje zaten erg mooi in de M vorm (zoals moet). Twijfel alleen over het hoofdje. Deze zakt nog een beetje weg in de draagzak, zit wel goed vast (kan niet echt bewegen), krijgt dus wel voldoende ondersteuning. Maar het is niet zo dat zijn hoofd er boven uit steekt, wat je op veel foto’s ziet. Doe ik iets niet goed? Of komt het omdat hij nog zo klein is? Is het erg? Hij kan wel gewoon ademen.
5 jaar geleden
Reactie op Ings
Vraagje over de Free to grow. Vandaag voor het eerste de kleine man er in g ...
ons meisje is ook nog klein. Haar hoofdje zit ook nog grotendeels ingepakt maar ze vindt het heerlijk dus volgens mij kan het geen kwaad. Onze adviseur vond ook dat ze in deze het beste zat.
5 jaar geleden
Wij hebben ook free to grow. Voornamelijk omdat mijn man en ik enorm verschillen qua figuur. Hij is echt mager en ik wat voller en deze zat bij ons beide goed en is makkelijk in te stellen:) de explorer heb ik geen ervaring mee maar over de free to grow ben ik erg enthousiast.