41 Reacties
5 jaar geleden
Ik leg hem gewoon 2 a 3 keer per dag neer in de tummy time modes en hij mag er mee doen wat hij wil 😛 Als hij het beu is dan is dat duidelijk te horen. Hij is nu 3 maanden geweest en ik weet niet of hij het 40 tot 60 minuten doet. Misschien wel, misschien niet. Hou het ook niet altijd bij. + hij draait zelf terug naar de rug, kan hem moeilijk 100x terugdraaien om aan die tijd te komen.
5 jaar geleden
Ik time het niet maar we doen zeker geen uur tummy time in 1 keer. Ik denk eerder 10 minuten per keer ofzo. Mijn ukkie is ook max 1,5 uur wakker inclusief voeden. Daarna nog even omhoog houden, luier en knuffelen voordat hij in de box gaat dus zoveel tijd blijft er dan niet over voordat hij sjaggerijnig wordt... Ik blijf er ook altijd bij als hij op zijn buik ligt dus als ik ondertussen iets anders wil doen ligt hij op zijn rug in de box..
5 jaar geleden
Ik hoop dat met die tijden bedoeld wordt dat ze over de hele dag hoeveelheid aan tummy time moeten hebben?? Ik kan niet eens 30 minuten op mn tummy iets doen😲🤭 dat kan mij mannetje zeker nog niet volhouden....
5 jaar geleden
Wat ik begrijp uit de tekst is dat ze aan het einde van maand 3 tenminste 1 uur per dag op hun buik moeten kunnen doorbrengen. Hoe je dit verdeelt is uiteraard aan jou en vooral je kindje :)
5 jaar geleden
Ik hoop ook dat dat over de hele dag is. Ik denk ik met mijn dochter van 3,5e maand een uur over de hele dag nog niet eens haal hihi. Maar ze vindt het nu wel steeds leuker worden gelukkig!
5 jaar geleden
Reactie op Irma89
Ik time het niet maar we doen zeker geen uur tummy time in 1 keer. Ik denk ...
Haha waar haal ik idd de tijd vandaan?! Ik leg hem gewoon tussen het "spelen" (slaan tegen zn babygym) door af en toe op zn buik tot dat hij er zat van is. Maar hier rolt hij ook snel weer naar zn rug dus blijf bezig..
5 jaar geleden
Haha een uur per dag bij 3 maanden? Ach joh, gewoon een paar keer op de buik leggen totdat hij/zij een genoeg van heeft. Ik deed dat vast te weinig bij onze eerste maar hij heeft er niks aan overhouden 😁
5 jaar geleden
Mijn zoontje van 3 maanden vindt het zo verschrikkelijk dat hij na een halve minuut zo hard aan het krijsen is.. verslikt zich er dan bijna in. Dus wij halen totaal nog geen 5 minuten per dag. Vind het heel lastig. Ik volg al tips om het leuker te maken.. maar het helpt gewoon niet.
5 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Ik krijg dat niet gepland hoor, zolang. Als ik het binnen een uur na de voe ...
Je zou het kunnen proberen voor de voeding ipv erna. En als hij dan begint te huilen kan je hem meteen troosten met de voeding