Ik had mijn test op het lavaboitje in het toilet laten liggen. Als hij dan opstond en naar toilet ging werd hij verrast 🤭 en amai verrast was hij, was weer direct raak 😅
Ondertussen wordt 26 december ons zoontje 2 en is ons dochter 12 weken 🥰
Hey wat leuk!! Hier is in mei nummer 3 alweer geboren 😅... Na de eerste, nu 5,5, meermaals een miskraam gehad, dus hebben het er veel over gehad elke keer. Vond het fijn dat ik van voor het testen al steun had... Nu een mooi trio met onze dochter van 5,5, oudste zoon van bijna 2 (28 december) en eentje van 6 maand 🥰
Je hebt een positieve test?!?! GEFELICITEERD !!!! Ik ga voor de volgende ro ...
Nou ja.. Vanmorgen een heeeeeel lichte positief test te pakken.. Toen ben ik naar de ah gegaan om een clear bleu te halen. Kwam ik mijn vader tegen.. 🤣 Heel sneaky doen dus... En dan OOK nog gecontroleerd worden.. Echt mijn dag... Hahah
Nou ja.. Vanmorgen een heeeeeel lichte positief test te pakken.. Toen ben i ...
Heey een streepje is een streepje en dan je pa tegenkomen🤣🤣zou echt een actie voor mij zijn ook, laat je even weten wat de uitslag is?! Zoooo spannend maar denk wel dat ik je stiekem kan feliciteren 😍
Hier gewoon verteld, maar mn man wist ook wanneer ik zou gaan testen omdat dit tijdens onze vakantie viel. Mn zoontje wordt 19dec 2 en nu 18 weken zwanger van de 2e.
Gefeliciteerd!
Bij de eerste de zwangerschapstest, een babyspeeltje en kaartje op tafel gelegd als verrassing.
Bij de 2de, die nu inmiddels 6 maanden is, heb ik mn zoontje een 't shirt aangetrokken met de tekst 'grote broer' en een zwangerkaartje in zn hand. Heb mn man naar boven geroepen om te komen kijken naar het nieuwe shirt. Zijn reactie was geweldig. Een paar seconde begreep hij niks van de tekst en zei alleen maar "oow leuk, grote broer". Kort daarna viel het kwartje! En was hij zo blij. Alles is natuurlijk vast gelegd op camera.