30 Reacties

één jaar geleden

Aaahhh zo leuk allemaal 😊 wij deden ook voor deze tweede baby de test samen; althans het wachten op de uitslag dan 😜 Oudste dochter wordt 10 december 2 en ben nu 37 weken zwanger van dochter 2 💖

één jaar geleden

Gefeliciteerd aan alle zwangeren! 🥳 Mijn derde is alweer de 6 maand gepasseerd en mis het nu al 🙈😅... Geniet ervan zolang het kan dames!!

één jaar geleden

Gefeliciteerd alle zwangeren! Was al even nieuwsgierig of er meer zwangere uit de 'oude' dec 2020 groep waren die nu ook weer zwanger zijn. Onze zoon wordt bijna 2 en in april verwachten we een dochter. Aan mijn partner had ik het gewoon verteld in de ochtend *die was gelijk klaarwakker en familie hadden we het verteld door onze zoon een shirt aan te laten doen.

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Nou.. Clear blue zegt yup! 1 tot 2 weken.. 🙈
Yesssss gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk, wij oefenen nog even door 😂

één jaar geleden

Reactie op B2otw

Gefeliciteerd alle zwangeren! Was al even nieuwsgierig of er meer zwangere ...
Ja, ons zoontje wordt zondag 2 en ik blijk nu opnieuw zwanger te zijn. Uitgerekend eind augustus. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Vind je het ook spannend? Ik merk me ook schuldig te voelen naar mijn zoontje. Zullen de hormonen wel zijn 🙈

één jaar geleden

Hier ook sinds kort een positieve zwangerschap test.😍 volgens eigen berekening zou ik rond 7 a 8 augustus uitgerekend zijn.🥰 21 december heb ik de eerste echo. Vind het toch wel weer spannend merk ik.

één jaar geleden

Reactie op chelle92

Hier ook sinds kort een positieve zwangerschap test.😍 volgens eigen bereke ...
Wat grappig.. Eigen berekening hier 2 augustus. Eerste echo 29 december.. Wat verschillend qua indeling

één jaar geleden

Reactie op Littl-one

Omg.. 🙈 Mijn verhaal!!! Haha. Dochter is van 12-12... En net vandaag een ...
Jeeejjj gefeliciteerd!! Wat leukk!

één jaar geleden

Reactie op DKL89

Ja, ons zoontje wordt zondag 2 en ik blijk nu opnieuw zwanger te zijn. Uitg ...
Dat schuldig zijn blijft wel een beetje merk ik... Zoontje wordt nu 2 op 26 december en ons dochter is nu 16 weken. Beiden elke dag thuis bij mij en amai als ze mij samen nodig hebben, dan breekt mijn moederhart toch even maar je doet gewoon je best 🙈 moet zeggen het is wel zalig zo 2 kindjes! Super om je oudste grote broer/zus te zien worden, prachtig 🥰 geniet ervan!

één jaar geleden

Hier ben ik op dit moment ook zwanger van ons 2de kindje, begin juli uitgerekend